omg dit meen je niet he?quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:12 schreef patrick11 het volgende:
na klaarkomen, condoom goed afspoelen met water en dan opnieuw omdoen.
wat vinden jullie van dit idee?
ja en waarom gaan we niet allemaal wiet roken en communistisch worden en allemaal met onmze neefjes en nichtjes neuken en babys maken enzo en ook illegale films downloaden *quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:13 schreef patrick11 het volgende:
wat is er mis met dit idee. waarom zou je een condoom niet kunnen afspoelen en hergebruiken.
kunnen jullie nooit eens normaal reageren.?
volgens mij stolt je sperma dan en zit ie muurvastquote:op zaterdag 22 juli 2006 16:16 schreef repeat het volgende:
je kan em toch gewoon de hele tijd omhouden?
moet jij nodig zeggen met zo'n opquote:op zaterdag 22 juli 2006 16:13 schreef patrick11 het volgende:
wat is er mis met dit idee. waarom zou je een condoom niet kunnen afspoelen en hergebruiken.
kunnen jullie nooit eens normaal reageren.?
je penis wordt slap als je klaargekomen bent..quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:16 schreef repeat het volgende:
je kan em toch gewoon de hele tijd omhouden?
bij mijn dikke negerlul zitten ze ook strak om een slappe.quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:19 schreef patrick11 het volgende:
[..]
je penis wordt slap als je klaargekomen bent..
oh ja, jij bent zeker nog maagd.
mijnes niet hoorquote:op zaterdag 22 juli 2006 16:19 schreef patrick11 het volgende:
[..]
oh ja, jij bent zeker nog maagd.
ga eens dood.quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:22 schreef patrick11 het volgende:
maar waarom spoelen mensen de condoom niet af en herbruiken em dan...?
zonder condoom.quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:17 schreef hostimeister het volgende:
jij was toch die gast die een andere gast in de reet had geneukt???
niet altijd!quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:19 schreef patrick11 het volgende:
[..]
mag ik je anaal neuken zonder condoom?quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:29 schreef fraubitch het volgende:
en als je het door je moeder laat doen?
omdat het condoom dan misschien al beschadigd is enzo... in de zin van microscopische kleine gaatjes..quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:31 schreef patrick11 het volgende:
nog steeds geen antwoord op mijn vraag..
waarom spoelen mensen de condoom niet af en herbruiken em dan...?
quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:35 schreef sadkingbilly het volgende:
vijf keer achter elkaar, lekker geloofwaardig
vijf minuten achter elkaar bedoel je voor je al komt en de rest van de avond voor pampus ligt.
en als ik het met dreft citroen was?quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:37 schreef #ANONIEM het volgende:
omdat er een kans is dat er nog zaadcellen in zitten en omdat het ranzig is?
gast.... je moeder, je moeder!quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:38 schreef patrick11 het volgende:
[..]
en als ik het met dreft citroen was?
gewoon voor het klaarkomen snel in de mond stoppen van je slachtoffer en daar ff je kwakkie lozenquote:op zaterdag 22 juli 2006 16:12 schreef patrick11 het volgende:
als ik met iemand neuk, wil ik graag langdurig neuken en als ik eerder klaarkom dan wacht ik 5 minuten zodat ik weer een stijve heb en weer verder kan. meestal kom ik op een neukpartijtje ongeveer 5 maal klaar. ik vind het wel veel geld kosten als ik elke keer een nieuw condoom moet omdoen. daarom wil ik graag hierop bezuinigen.
ik wil dat op de volgende manier doen:
al die chemische zooi aan je pikquote:op zaterdag 22 juli 2006 16:38 schreef patrick11 het volgende:
[..]
quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:38 schreef patrick11 het volgende:
[..]
quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:42 schreef ioko het volgende:
ik zou hem gewoon omdraaien, dan kan het in ieder geval al twee keer met 1 condoom doen![]()
in je nest jij! ksst!quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:32 schreef patrick11 het volgende:
[..]
mag ik je anaal neuken zonder condoom?
kinderen zijn ook prijzig... ti's een afweging he, kosten baten. suc6quote:op zaterdag 22 juli 2006 16:12 schreef patrick11 het volgende:
als ik met iemand neuk, wil ik graag langdurig neuken en als ik eerder klaarkom dan wacht ik 5 minuten zodat ik weer een stijve heb en weer verder kan. meestal kom ik op een neukpartijtje ongeveer 5 maal klaar. ik vind het wel veel geld kosten als ik elke keer een nieuw condoom moet omdoen. daarom wil ik graag hierop bezuinigen.
ik wil dat op de volgende manier doen:
tegenwoordig heb je condooms van 10 euro cent per stukquote:op zaterdag 22 juli 2006 16:31 schreef patrick11 het volgende:
nog steeds geen antwoord op mijn vraag..
waarom spoelen mensen de condoom niet af en herbruiken em dan...?
niet goed geld terugquote:op zaterdag 22 juli 2006 16:48 schreef nietmachine2 het volgende:
en als je het bonnetje nog hebt kun je hem daarna nog weer ruilen misschien. zo is het neuken helemaal goedkoop :/.
ik zeg het nog maar een keer, boterhamzakjes zijn geen condoomsquote:op zaterdag 22 juli 2006 16:50 schreef daniel1976 het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je condooms van 10 euro cent per stuk
dus wat zeur je nu?
10 spuiten voor een euro :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |