nee, dan is het tijd om de shampoo in je hren te smeren, ipv in je mond te spuitenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:36 schreef Homdeck het volgende:
Als je al een week lang elke ochtend onder de douche je keel moet schrapen waardoor er allerlei groene prut naar boven komt, is het dan tijd om de dokter te bellen?
Onzin voor je leven!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee, dan is het tijd om de shampoo in je hren te smeren, ipv in je mond te spuiten
nee gek genoeg niet. 's ochtends zit mijn keel helemaal verstopt. Als ik alles eruit gerocheld heb heb ik er de hele dag geen last meer van.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:40 schreef Marczilla het volgende:
En de rest van de dag heb je er geen last van???? Dan zou je er ook op andere tijdstippen last van moeten hebben.
nee hoor, het is veelvoorkomend dat je van dit soort dingen alleen 's ochtends last hebt ivm slijm dat zich gedurende nacht ophoopt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:40 schreef Marczilla het volgende:
En de rest van de dag heb je er geen last van???? Dan zou je er ook op andere tijdstippen last van moeten hebben.
heb je ook enig idee hoe het veroorzaakt wordt? Die groene smurrie ziet er nou niet bepaald gezond uit.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
nee hoor, het is veelvoorkomend dat je van dit soort dingen alleen 's ochtends last hebt ivm slijm dat zich gedurende nacht ophoopt.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:56 schreef Homdeck het volgende:
Groen slijm komt toch uit je longen? niemand een idee wat het is?
sja ik heb er nog nooit eerder last van gehad en heb ook nog nooit iemand met dezelfde klachten gehoord.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan vraag je je af waar die slijm vandaan komt.
nou ja dat heb ik dan 8 jaar weten te voorkomen. De aftakelingsfase is nu dan toch echt begonnen vrees ikquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
(Bijna) Elke roker staat op met het ophoesten van slijm...
Yellow or green sputum is due to the presence of cellulair material, including bronchial epithelial cells, or neutrophil or eosinophil granulocytes.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:56 schreef Homdeck het volgende:
Groen slijm komt toch uit je longen? niemand een idee wat het is?
Hoelang al? Verkouden?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:05 schreef Cart_man het volgende:
Heb ik ook last van de laatste tijd. Rook overigens niet...
bedankt. dan bel ik maandag toch maar even de dokter. kijken of hij een middeltje heeft.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
Yellow or green sputum is due to the presence of cellulair material, including bronchial epithelial cells, or neutrophil or eosinophil granulocytes.
the production of of large quantities of yellow or green sputum is characteristic of bronchiectasis.
Zal het daar aan gelegen hebben, gaat het vanzelf wel weer pleite vermoed ik...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Was de afgelopen weken wel verkouden. Nu niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |