met een beetje mazzel staat ie er tussenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:40 schreef Isabeau het volgende:
En de woorden zoals ze in de tweede lijst staan zijn wel makkelijk te lezen?
Dus...je kan een woord niet goed lezen, dan ga je naar die site, zoekt in een alfabetische lijst jouw woord op wat je al niet goed kon lezen en dan zie je wat er staat?
Ik ben dan wel geen dyslecticus, maar ik zie niet in hoequote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Dus...je kan een woord niet goed lezen, dan ga je naar die site, zoekt in een alfabetische lijst jouw woord op wat je al niet goed kon lezen en dan zie je wat er staat?
misschien krijg je zo een beetje inzicht in het ziektebeeldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:01 schreef m021 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen dyslecticus, maar ik zie niet in hoe
z E s @ n s E s t I G @ r s
beter leesbaar is dan
66'ers
![]()
verlijdelijk is dat inderdaat, ik ken hetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:23 schreef Mr.SubZero het volgende:
Ben ik de enige die in dit topic kijkt alleen om te zien of er veel fouten in staan?
Sorry hoor, maar bij mij krijg je het er niet in dat iemand die 'woordblind' is een tekst als z E s @ n s E s t I G @ r s wél leesbaar zou vinden. Zelfs BrEeZaH is makkelijker te lezen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:12 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
misschien krijg je zo een beetje inzicht in het ziektebeeld
misschien is de maker van de site ook dyslectischquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:57 schreef m021 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar bij mij krijg je het er niet in dat iemand die 'woordblind' is een tekst als z E s @ n s E s t I G @ r s wél leesbaar zou vinden. Zelfs BrEeZaH is makkelijker te lezen.
ja oke ik geef toe, tis een beetje onzinnig bedoeld...maar ik vond het gewoon zo grappig. de woorden die erin staan...ik mis echt de relatie tussen sommige woorden. en dat op zich vind ik al een TTK topic waardquote:Op zondag 23 juli 2006 00:13 schreef m021 het volgende:
Ik denk dat óf TS ons voor de gek houdt óf hij er zelf niks van snapt.
De extensie van het bestand in de OP is .dct. Dit is een woordenboekbestand. Waarschijnlijk is het bedoeld voor een of ander woordenboekprogramma, en is het een uitspraakgids o.i.d.
da's de charme ervan...quote:Op zondag 23 juli 2006 04:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik vind dit maar verwarrend allemaal.
Hoe kom je er in vredesnaam aan?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:03 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ja oke ik geef toe, tis een beetje onzinnig bedoeld...maar ik vond het gewoon zo grappig. de woorden die erin staan...ik mis echt de relatie tussen sommige woorden. en dat op zich vind ik al een TTK topic waard
Omdat het al vijf over vier geweest was.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:07 schreef Isabeau het volgende:
Waarom stellen wij dezelfde vraag om 04:06 's nachts
da's een goeie vraag idd. ik ben nu beetje te stonedquote:
waar is huug?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Omdat het al vijf over vier geweest was.
quote:
quote:
vrije tijd kan soms best kut zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 04:19 schreef Biancavia het volgende:
http://wwwhome.cs.utwente.nl/~jonkerj/tabular.html
Tja.
Gaan we spotten?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
da's de charme ervan...
vind ik
Wat zou 'VB' betekenen?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:20 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
vrije tijd kan soms best kut zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |