abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40076088
Hoi hoi,

Als ik een letter intyp bij een zoekbalk bv. google krijg ik een hele lijst te zien met de zoekopdrachten die ik al heb gedaan met die beginnende letters.

Weet iemand hoe ik dit weg krijg???? Ik heb mn cookies al verwijdert maar dat werkt niet

iemand??

thx
pi_40076109
Heb je naar pr0n zitten zoeken?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_40076113
Zo he, wat stoer! Nu kan je eindelijk vrienden worden met maikuuul! iig als hij terug is van vakantie!
pi_40076275
Geschiedenis wissen misschien, of je vraagt het maikuuul idd, die weet zoiets wel.
pi_40076495
Als je bij IE kijk en dan Extra --> Internet-Opties, tabblad Inhoud knop Auto Aanvullen

Kan je alles wissen, formulieren, wachtwoorden en web adressen
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:34:46 #6
146483 Sunaebo
Relslet 2de klas
pi_40076706
Je searchbar aanklikken, shift indrukt houden en met de pijtltjes toets naar beneden
dan krijg je de gehele lijst van zoekwoorden, nu delete ingedrukt houden en alles wordt
gewist. Als je dit wil doen bij alleen google is dit voldoende, wil je elk zoekwoord wat je ooit
hebt ingetikt op andere sites ook verwijderen, doe dan de optie van auto-aanvullen legen zoals een paar posts hierboven staat
Look at people, Judge them all, judge them all before they judge us.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:35:01 #7
37922 Neel26
Hippopotamus
pi_40076714
Volgens mij komen ze niet meer als niet in je geschiedenis staan. Dus als je dat wist heb je niet meer die aanvulligen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')