ok, ieder z'n ding hequote:Op zondag 23 juli 2006 13:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mjaaa, op zich niet onaardig, maar ik ben toch niet echt een technotype denk ik. Flugel is evil trouwens, ben nog misselijk.
Uhhuh. Ik heb nog staan 'dansen' op hardstyle gisteravondquote:Op zondag 23 juli 2006 13:54 schreef miss_sly het volgende:
ok, ieder z'n ding he
Flugel? was je zat? Fijn he, een kater![]()
vandaar dat jij ook een Mac mini wilquote:Op zondag 23 juli 2006 13:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Uhhuh. Ik heb nog staan 'dansen' op hardstyle gisteravond.
Mja, we hadden op het eind muntjes over, en ik had sjans met een barman, en m'n vriend kende er een. Dus we kregen vrij veel gratis. Ik heb op het laatst in een rap tempo 6 flugels geslemt, als het er niet meer waren. En vanochtend voelde ik me echt een baksteen. Maar nu leef ik weer een beetje, en zit ik achter m'n vrinds elite mac mini.
Broer heeft er ook een, daarom wilde ik er ook een. Ik zat vrij vaak achter die van m'n broer namelijk. Engie jammere is dat je op Apple pcs niet echt kan gamen. En het is wennen aan het systeem.quote:
ik geloof dat er wel emulators voor mac's zijn zodat je wel kan gamen, alleen gaat het dan een stuk langzamer..quote:Op zondag 23 juli 2006 14:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Broer heeft er ook een, daarom wilde ik er ook een. Ik zat vrij vaak achter die van m'n broer namelijk. Engie jammere is dat je op Apple pcs niet echt kan gamen. En het is wennen aan het systeem.
Dan moet je wel een nieuwe Mac hebben, zo'n Intel Macquote:Op zondag 23 juli 2006 14:26 schreef het_fokschaap het volgende:
Op een mac kun je tegenwoordig dmv bootcamp ook windows XP draaien
Ik vind het er altijd wel mooi uitzienquote:Op zondag 23 juli 2006 14:01 schreef -Trinity- het volgende:
Broer heeft er ook een, daarom wilde ik er ook een. Ik zat vrij vaak achter die van m'n broer namelijk. Engie jammere is dat je op Apple pcs niet echt kan gamen. En het is wennen aan het systeem.
waarom nou weer flapdrol?quote:
Je bent al een sociaal leven aan het opbouwen dus.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:ik heb net een stukje gefietst met een buurvrouw van hier, dezelde als die waar ik eind september op de katten ga passen 3 weken, beetje de buurt laten zien en de aldi/lidl/action wet ik nu te vinden
haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |