ok, ieder z'n ding hequote:Op zondag 23 juli 2006 13:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mjaaa, op zich niet onaardig, maar ik ben toch niet echt een technotype denk ik. Flugel is evil trouwens, ben nog misselijk.
Uhhuh. Ik heb nog staan 'dansen' op hardstyle gisteravondquote:Op zondag 23 juli 2006 13:54 schreef miss_sly het volgende:
ok, ieder z'n ding he
Flugel? was je zat? Fijn he, een kater![]()
vandaar dat jij ook een Mac mini wilquote:Op zondag 23 juli 2006 13:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Uhhuh. Ik heb nog staan 'dansen' op hardstyle gisteravond.
Mja, we hadden op het eind muntjes over, en ik had sjans met een barman, en m'n vriend kende er een. Dus we kregen vrij veel gratis. Ik heb op het laatst in een rap tempo 6 flugels geslemt, als het er niet meer waren. En vanochtend voelde ik me echt een baksteen. Maar nu leef ik weer een beetje, en zit ik achter m'n vrinds elite mac mini.
Broer heeft er ook een, daarom wilde ik er ook een. Ik zat vrij vaak achter die van m'n broer namelijk. Engie jammere is dat je op Apple pcs niet echt kan gamen. En het is wennen aan het systeem.quote:
ik geloof dat er wel emulators voor mac's zijn zodat je wel kan gamen, alleen gaat het dan een stuk langzamer..quote:Op zondag 23 juli 2006 14:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Broer heeft er ook een, daarom wilde ik er ook een. Ik zat vrij vaak achter die van m'n broer namelijk. Engie jammere is dat je op Apple pcs niet echt kan gamen. En het is wennen aan het systeem.
Dan moet je wel een nieuwe Mac hebben, zo'n Intel Macquote:Op zondag 23 juli 2006 14:26 schreef het_fokschaap het volgende:
Op een mac kun je tegenwoordig dmv bootcamp ook windows XP draaien
Ik vind het er altijd wel mooi uitzienquote:Op zondag 23 juli 2006 14:01 schreef -Trinity- het volgende:
Broer heeft er ook een, daarom wilde ik er ook een. Ik zat vrij vaak achter die van m'n broer namelijk. Engie jammere is dat je op Apple pcs niet echt kan gamen. En het is wennen aan het systeem.
waarom nou weer flapdrol?quote:
Je bent al een sociaal leven aan het opbouwen dus.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:ik heb net een stukje gefietst met een buurvrouw van hier, dezelde als die waar ik eind september op de katten ga passen 3 weken, beetje de buurt laten zien en de aldi/lidl/action wet ik nu te vinden
haha
luie studentquote:Op zondag 23 juli 2006 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo ik zit nu in mn relaxfauteuil, tobo op schoot
dan heb ik het drukker denk ikquote:
Mooi, leuke dag gehad, en ben je weer wat bekender.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:ik heb net een stukje gefietst met een buurvrouw van hier, dezelde als die waar ik eind september op de katten ga passen 3 weken, beetje de buurt laten zien en de aldi/lidl/action wet ik nu te vinden
haha
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi, leuke dag gehad, en ben je weer wat bekender.
We gaan toch nog?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:00 schreef het_fokschaap het volgende:
en daarna naar 2 ?
Daar wordt Doffy groot en sterk van.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]m doffy is trouwens echt een enorme vreetzak knabbelstaafgeval ism al bijna leeg
Mjah alles zeker ook dicht geweest al die tijd?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:57 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom net thuis en mijn huis lijkt net een sauna.
Achterraam stond wel open maar dat heeft niet mogen baten...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah alles zeker ook dicht geweest al die tijd?
hmm balenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Achterraam stond wel open maar dat heeft niet mogen baten...
LOLquote:Op zondag 23 juli 2006 22:02 schreef Isegrim het volgende:
In de trein zaten drie randstadjongeren die gingen kamperen in Friesland (Grou om precies te zijn). Ze waren nog nooit in Friesland geweest en vroegen zich af of 'die mensen die hier wonen wel Nederlands spreken'.Ik zei tegen ze dat het hier niet China is. Later bedacht ik dat ik wel had kunnen zeggen dat het aandeel mensen dat geen Nederlands spreekt in de Randstad waarschijnlijk een stuk groter is.
Zo zie je maar dat in Rotterdam alles beter is.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het waait nu ook niet meer, dus de warmte waait er ook niet uit.
Hmja, maar mijn Fries is niet zo best hoor. En ik doe net hard mijn best om hier te desintegreren.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
LOL
Je had eik gewoon Fries tegen ze moeten gaan praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |