Zal wel een lekker gevoel zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
zoklaaaaar alles op zn plek. althans voor voorlopig en gedoucht en wel
mai lal gecontroleerd?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:59 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zal wel een lekker gevoel zijn.
Ik ga pas halverwege augustus naar Utrecht verhuizen maar ik zal blij zijn als dat ook weer achter de rug is. Drie verhuizingen in een jaar is toch echt wat te veel. Zelfs voor een student.
Ik was echt superbrak toen ik weer wakker werd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:47 schreef Alicey het volgende:
Moei?
alweer!quote:
mail alquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wie is Mai Lal en waarom moet ze gecontroleerd worden?
Ben bewust gisteravond _niet_ naar dat Hardstyle/Jumpstyle feest geweest. Naar vriend, daarna feest, zie jullie morgen vast wel weerquote:
How come?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik was echt superbrak toen ik weer wakker werd.
have fun nogmaalsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ben bewust gisteravond _niet_ naar dat Hardstyle/Jumpstyle feest geweest. Naar vriend, daarna feest, zie jullie morgen vast wel weer![]()
.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:52 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat een lief gedichtje!![]()
Qu kan dichten!
wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:00 schreef Memento-Mori het volgende:
En terugzenders van de tv ingesteld enzo
nog steeds niks en schaap ook niet!quote:
Ik heb GHB alleen maar in combi met xtc gehad, aan het eind van de nacht zeg maar, en het voelt lekker. Kan er niet zo een specifieke duidelijke beschrijving voor geven als voor x, maar gewoon lekkerquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En nu zit ik met een lekker bakkie thee uit mn eigen senseo achter mn eigfen pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |