Welke browser gebruik je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm msn wil niet maar is er iets met msn of ligt dat aan hier?
Die's morgen niet open. Schiebroek is een soort Leeuwarden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus je gaat vannacht voor de supermarkt slapen?
* Alicey wegrentquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:16 schreef Isegrim het volgende:
***Vreetbui-alarm***
ik dacht al een sirene te horen iddquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:16 schreef Isegrim het volgende:
***Vreetbui-alarm***
En of het kan. Je zag het. Of het de bedoeling was is dan weer een andere vraag.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kan toch niet?Ik ga een klacht indienen!
Je bent weer überflauw vandaag.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
En of het kan. Je zag het. Of het de bedoeling was is dan weer een andere vraag.
Zal wel een lekker gevoel zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
zoklaaaaar alles op zn plek. althans voor voorlopig en gedoucht en wel
mai lal gecontroleerd?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:59 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zal wel een lekker gevoel zijn.
Ik ga pas halverwege augustus naar Utrecht verhuizen maar ik zal blij zijn als dat ook weer achter de rug is. Drie verhuizingen in een jaar is toch echt wat te veel. Zelfs voor een student.
Ik was echt superbrak toen ik weer wakker werd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:47 schreef Alicey het volgende:
Moei?
alweer!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |