Vraag: is het DIG, is het PTA... dus koos ik maar voor GC...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:43 schreef Svensational het volgende:
Waarom open je zo'n topic hierBeetje moeite met lezen ofzo
? Zo nee, begin dan maar eens met de FAQ.
.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:49 schreef Kindervriend het volgende:
Ik heb er destijds eentje in de VS gekocht, maar volgens mij kun je ze hier inmiddels ook wel ergens krijgen. Probeer Halfords eens.
Gaat een beetje moeilijkquote:(Nissan Almera in Zuid-Afrika)
Haha, ja dat ding heeft wel een casettespeler... zou een optie zijn... hoe komen ze erbij!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:49 schreef Kindervriend het volgende:
Heb je niet zoiets?
[afbeelding]
Dat is een tape waar een draadje uitkomt wat je in je mp3-speler of discman plugt. Als je dan met je autoradio dat bandje gaat beluisteren hoor je dus wat je mp3-speler of discman naar dat bandje 'streamt'. Erg simpel, maar zo doeltreffend.
Ik heb er destijds eentje in de VS gekocht, maar volgens mij kun je ze hier inmiddels ook wel ergens krijgen. Probeer Halfords eens.
Ik heb 'zo'n ding ooit een keer voor een paar euro bij de mediamarkt gekocht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:34 schreef piepster het volgende:
Ik heb ze een paar jaar geleden al bij een collega gezien. In Nederland zijn ze dus schijnbaar verkrijgbaar. Misschien via internet te bestellen?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:37 schreef Rekkie het volgende:
Halfords heeft ze ook.... halfords heeft internet.... nu weet ik niet of Zuid Afrika op hun route ligt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |