quote:Op zondag 23 juli 2006 14:48 schreef -Raffie- het volgende:
Hey,
van de volgende mensen helaas nog geen foto mogen ontvangen. Zouden jullie die zo snel mogelijk naar mij willen sturen kunnen we ermee aan de slag.
[BoF]FJD
Sickert.nl
Dr.Bibber1974
JumperJack
Mr._Henkie_NL
NeHoX
sebnl
Spoook_NL
stefan740
TheSaint3012
ViPeRII
Viro
Whiteops
Yankees81
BMH
Di3ki3
Diamond3d
domo
SickMyDuck
timminater
[BoF]JafarX
BaraCuda
BugWorks
Damien
DrJOB9
Rhoffeltje
kogelvoer
kurba
Makoez
marc3l
mitchell88
ldnik
Phate
SoLt3c
SwatForceNL
Topf
trala
vos1185
Zipa[NL]
Frank
Alvast bedankt
Denk al... bedoelden ze nu volgende week zaterdag?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:03 schreef Incolumis het volgende:
homooooooos fix onze forum es, er waren wat mensen die er naar vroegen!!
kan ik nog mooi effe mijn stuur installeren...quote:Op zondag 23 juli 2006 19:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Zeker weten![]()
Ik moet nog even paar dingetjes regelen en ik ga even proberen m'n gameport weer functionerend te krijgen21:00 afspreken ?
Ferdi vs Jorrit 6-4quote:Op zondag 23 juli 2006 04:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch even de set standen vermelden.
Ferdi+Kevin vs Jorrit (op sandalen)
0-2 (0-6 en 1-6)
![]()
bedankt he :dquote:Op zondag 23 juli 2006 19:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Teamspeak server: 85.92.128.91:8767 Wachtwoord: Vraag een admin
Open TS -> QuickConnect
Vul server in, vul een nickname in en gebruik FOK! of Fok! als wachtwoord en druk op connect.
1. Nee, je kan hooguit een tag voor je naam plaatsen. Wil je een andere naam dan moet je een nieuwe account aanmaken.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:06 schreef Yildiz het volgende:
Ik ben natuurlijk maar net begonnen enzo, maar,klopt het dat je je naam niet kan wijzigen? In America's Army kan dit namelijk wel. Ik heb een beetje de neiging om 1 minuut voor het einde van het winnende naar het verliezende team te worden overgeplaatst. Vervolgens kan ik dan niet terug. Kan ik daar iets tegen doen?
En, ohja. Ik wil leren vliegen. In een lege map dus. Met heli / vliegtuig. Kan dat?
Cool. Tag? Waar doe ik dat? Mocht ik evt. bij een clan gaan natuurlijk. Ik moet nog inkomen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
1. Nee, je kan hooguit een tag voor je naam plaatsen. Wil je een andere naam dan moet je een nieuwe account aanmaken.
En is dat nog iets gekoppeld met rang?quote:2. Nee, helaas. Iemand wordt overgegooid als de teams niet goed in evenwicht zijn.
Ohja, goede tip. Ik had in het begin het filter gezet om lege servers niet te laten zien. Goed plan.quote:3. Overdag is de server veelal leeg en kan je oefenen
*sickie hierquote:Op zondag 23 juli 2006 19:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ferdi vs Jorrit 6-4
Spannende wedstrijdWe hebben denk ik net zoveel games behouden als gebroken
We kwamen ook allebei doorweekt van het zweet van de baan aangezien we allebei niet van opgeven wilde weten
Moeten we vaker doen Jorrit
Voor 14,- is het geen verkeerde lichaamsbeweging.
Gisterenavond na wat Jupilers kwam de Piet Paulusma in Jorrit na boven. Al starend naar de lucht zei hij tot ons "Hoor je, er komt onweer aan, dat zat er al aan te komen na al die warme dagen". Waarop ik hem aanstaarde en tot hem zei: "Dat is de trein Jorrit, CS zit een paar honderd meter verderop"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |