Waarom loop je niet gewoon naar een winkel en haal je hem daarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:56 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik krijg volgende week dat spel binnen heb de bestelling toch maar laten staan. Zit nu ff op een kopietje te draaien, die kreeg ik bij die videokaartIs het al mogelijk om het spel met jullie te spelen of moet ik daarvoor een serienummer hebben.
Te duur, hij lag bij mediamarkt voor 49 euro, dat vind ik te duur als ie op internet voor40 te bestellen is...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:55 schreef Razorback het volgende:
[..]
Waarom loop je niet gewoon naar een winkel en haal je hem daar![]()
Waarbij nog 5 euro verzendekosten komen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:21 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Te duur, hij lag bij mediamarkt voor 49 euro, dat vind ik te duur als ie op internet voor40 te bestellen is...
47, mét Special Forcesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:21 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Te duur, hij lag bij mediamarkt voor 49 euro, dat vind ik te duur als ie op internet voor40 te bestellen is...
Ik ben vanmiddag wezen kijken daar lag ie echt voor 48 nog wat...quote:
Ursel deed vandaag gezellig met je mee met ziek zijn..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmmz Ursel zou het vandaag fixen, zal het aan hem vragen op MSN als ik em zie.
Ah okey beterschap!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Ursel deed vandaag gezellig met je mee met ziek zijn..![]()
Voelde me nog belabberder als met een kater.. en dat zonder te zuipen..![]()
Zal wel aan het weer liggen dan.. Of te weinig slapen, kan ook.
Voel me al wat beter en gaat morgen kijken
Kan geen kwaad. Neem aan dat dit tijdens het gamen is, anders is hij veel te hoogquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:34 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
maar kan ik al meedoen of moet ik wachten tot volgende week...
Is een temperatuur van 73 graden trouwens normaal voor je videokaart...
Toch even de set standen vermelden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:50 schreef UnleashMitch het volgende:
Tennis ownageVandaag met Kev, Vera en Jorrit wezen tennissen hier in de buurt, echt geniaal
Kevin is al gescout en krijgt een wildcard voor de Australian Open
Net veels te veel pizza gegeten, bijna een Arnhems sjonnie van z'n scooter gereden en nu Robin Hood kijken, wat een geniale filmOp naar het bier
Klinkt gezellig!!!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 04:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Toch even de set standen vermelden.
Ferdi+Kevin vs Jorrit (op sandalen)
0-2 (0-6 en 1-6)
![]()
Nu hebben we inmiddels een aantal spelletjes gespeeld op de gamecube en ps2. Alle Jupiler is inmiddels al op en we zijn begonnen aan de Dommelsch.
Nu zijn Kevin en Ferdi aan het voetballen en ligt Vera op de bank (half) te slapen.
De stad hebben we wederom niet gehaald![]()
Volgende keer gaan we bij mij thuis een biertje drinken. Iedereen is welkom![]()
Nu ga ik me weer even concentreren op hetgene waar ik echt goed in ben.
BIER![]()
Het is echt ongelofelijk, bij jullie zatten ze allemaal al zo rond tienen achter de xbox en hier liggen ze nog te slapen.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Klinkt gezellig!!!!!
Balen dat wij niet konden komen zeg!![]()
We halen het nog een keer in Fer!!!!
gewoon jumpstyle of tiesto opzetten met een sub open, 10 sec. en ze zijn wakkerquote:Op zondag 23 juli 2006 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is echt ongelofelijk, bij jullie zatten ze allemaal al zo rond tienen achter de xbox en hier liggen ze nog te slapen.
En ik ben al weer enkele uren wakker, maar nu ga ik ze zo wakker maken![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:48 schreef -Raffie- het volgende:
Hey,
van de volgende mensen helaas nog geen foto mogen ontvangen. Zouden jullie die zo snel mogelijk naar mij willen sturen kunnen we ermee aan de slag.
[BoF]FJD
Sickert.nl
Dr.Bibber1974
JumperJack
Mr._Henkie_NL
NeHoX
sebnl
Spoook_NL
stefan740
TheSaint3012
ViPeRII
Viro