Vraag maar even aan Frankquote:Op maandag 24 juli 2006 16:03 schreef ursel het volgende:
Mocht overigens iemand anders nog een beetje kaas gegeten hebben over sql servers, ik kan voor mijn eigen server wel wat hulp gebruiken..![]()
Gewoon een [BoF]-tag voor je naam zetten, BF2 opstarten en de BoF-server joinen en je bent klaarquote:Op maandag 24 juli 2006 15:48 schreef egg-bird het volgende:
[..]
haha is prima maar waar kan ik me registreren voor member dan? aangezien de site zelf down is dus dat wordt dan lastig![]()
Ow ja.. dat natuurlijk ookquote:Op maandag 24 juli 2006 16:11 schreef staticdata het volgende:
en Teamspeak!
Ik heb wel verstand van MS SQL SERVER.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:03 schreef ursel het volgende:
Mocht overigens iemand anders nog een beetje kaas gegeten hebben over sql servers, ik kan voor mijn eigen server wel wat hulp gebruiken..![]()
Nee, helaas, Heb linux goeroe nodig met verstand van Mysql en PHP5.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb wel verstand van MS SQL SERVER.
Hij wil zijn eigen zus niet n00b. Hij wil andermans zus van 17 voor zichzelfquote:
je kent hem toch? Tim verongelukt op een meisje...quote:Op maandag 24 juli 2006 18:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij wil zijn eigen zus niet n00b. Hij wil andermans zus van 17 voor zichzelf![]()
Je hebt wel gelijk maar op bv. Oman kan je als MEC in dat ding gaan zitten maar er zijn USA piloten die over het hotel heen aan komen vliegen en die de AA al uitschakelen (en evt. chopper en jets)voordat je een lock hebt (als je ze al aan zag komen).quote:Op maandag 24 juli 2006 18:07 schreef jpjedi het volgende:
Nog even over het regels verhaal.
mijn gedachtegang:
vliegtuigen en (in mindere mate) heli`s zijn er voor gemaakt om achter de linies te opereren. Zij bestrijken grote gebieden in korte tijd en zijn eenvoudig te weren. Je hebt tijd genoeg om weg te komen en er is altijd nog de SAM. vecht als een man om die basis af te komen. In praktijk zie ik gewoon vaak dat er 6 mensen liggen te wachten op de heli of de jet en die krijgen dan inderdaad in het open veld een bom op hun hoofd maar gaan daarna snel weer terug liggen als ze spawnen want anders gaat de ander eraan. Men verrekt het voor elkaar om in de SAM te gaan zitten.
Verder valt heel het spel dood wanneer alle bases bezet zijn behalve de uncap. Je mag gaan wachten tot men van de basis komt. Ik vraag me af wat het verschil is met de basis gewoon aanvallen.
Maar goed..net als postman schik ik mij in de algemeen geaccepteerde regels.![]()
PoE2 zit in een RC stage Beta (sssttt)quote:Op maandag 24 juli 2006 18:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat was het toch makkelijk geweest als EA iets beter z'n best had gedaan
amenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat was het toch makkelijk geweest als EA iets beter z'n best had gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |