quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:03 schreef Ashram het volgende:
200 gram gebakken champignons met uitjes
-of-
spitskool roerbakken met uit en peper en zout
Flink rijke ontbijt zorgt ervoor dat ik smiddags doorkan met een bolletjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:07 schreef Lollifant het volgende:
[..]
![]()
Ik eet een knäckebröd of een plakje ontbijtkoek meestal. En een kopje thee.
Op zaterdag ontbijt ik altijd bij mijn ouders en dan is het meestal een kaascroissantje, kaasstengel, energiebroodje, bartjes, bolletjes enz.![]()
Wanneer ontbijt je nog meer dan?quote:Vast ontbijt trek ik nooit s'ochtends.
Mja het is ook wel gezond wat je doet, maar ik kan het niet. Ik zou echt over mijn nek gaan als ik 's ochtends spitskool moet gaan eten, terwijl het 's avonds heerlijk is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:08 schreef Ashram het volgende:
[..]
Flink rijke ontbijt zorgt ervoor dat ik smiddags doorkan met een bolletje
Dan een vieruurtje met een kan thee en croissantje of zoiets...
Mwah...vaak kijk ik gewoon wat er nog in de koelkast ligt en ga ermee aan de slag. Het is ondertussen zo'n routine geworden dat het me nooit langer dan 20 minutes duurt om een heel ontbijt op tafel te toveren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:18 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Mja het is ook wel gezond wat je doet, maar ik kan het niet. Ik zou echt over mijn nek gaan als ik 's ochtends spitskool moet gaan eten, terwijl het 's avonds heerlijk is.
Ik heb mezelf na jarenlang niet ontbijten aangeleerd om 's ochtends IETS naar binnen de werken, maar na een halve plak ontbijtkoek zit ik al vol.
Een uurtje later (als ik op school of werk ben aangekomen) eet ik meestal wel even 2 broodjes ofzo.
Heb je vloeibaar al geprobeerd? Bambix met veel melk ad je zo weg en er zit meer dan genoeg energie in voor twee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:18 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Mja het is ook wel gezond wat je doet, maar ik kan het niet. Ik zou echt over mijn nek gaan als ik 's ochtends spitskool moet gaan eten, terwijl het 's avonds heerlijk is.
Ik heb mezelf na jarenlang niet ontbijten aangeleerd om 's ochtends IETS naar binnen de werken, maar na een halve plak ontbijtkoek zit ik al vol.
Een uurtje later (als ik op school of werk ben aangekomen) eet ik meestal wel even 2 broodjes ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |