verklaarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:43 schreef laffer het volgende:
dat je geen pis druppels op de bril krijgt![]()
als een kerel heeft zitten schijten druppelt er weleens iets na bij het opstaanquote:
afkloppen? afvegen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:45 schreef laffer het volgende:
[..]
als een kerel heeft zitten schijten druppelt er weleens iets na bij het opstaan![]()
tja, dat doet niet iedereen daarom kom je die brillen ook vaak tegen op openbare toilettenquote:
bah!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:47 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, dat doet niet iedereen daarom kom je die brillen ook vaak tegen op openbare toiletten
daar zijn wij (spreek ook voor de rest) toch wel aardig voorzichtig meequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:47 schreef Isegrim het volgende:
Het was in de damestoiletten.En als ik een man was, zou ik het niet zo prettig vinden als mijn zwans tegen de pot zelf aankwam.
*check*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:50 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik wil een wc bril die behalve aan de voorkant gesloten is, ook nog een stukje verticaal gaat. Zo af en toe wil ik nog wel eens een stukje tussen de bril en de pot doorpissen...
wat hij zegt... je ziet het ook niet als je zit dus erg lastig... veel hygienischer zo'n open wc brilquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:50 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik wil een wc bril die behalve aan de voorkant gesloten is, ook nog een stukje verticaal gaat. Zo af en toe wil ik nog wel eens een stukje tussen de bril en de pot doorpissen...
Ik volg je niet. Tekening ter verduidelijking?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:50 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Tekening ter verduidelijking?
Geloof dat ik 'm nog steeds niet helemaal snap.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:01 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zodat je dus niet tussen de bril en de pot door kan pissen![]()
Jij promoot onwettelijkheid!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:03 schreef Luiaerdt het volgende:
mensen die het gedaan krijgen om er tussendoor te pissen moeten dan maar een kuiltje in de grond graven...
Ja lastig knutselen met een touchpad...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geloof dat ik 'm nog steeds niet helemaal snap.Zo komt er dan toch gewoon pis op de bril?
Waarom is het eigenlijk 'not done' voor mannen om zittend te plassen? Dat scheelt ons vrouwen een hoop gepoets.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geloof dat ik 'm nog steeds niet helemaal snap.Zo komt er dan toch gewoon pis op de bril?
Waarom is het eigenlijk 'not done' voor mannen om zittend te plassen? Dat scheelt ons vrouwen een hoop gepoets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |