Wie de neuk ben jij nou weer en waar ben je mod van?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Zijn dit "hiz bollah" ?
[afbeelding]
wordt er vaak aangebelt bij jou door de politie?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
jeweetstoch wel wat hizbollah is
allah ackbar!
éen keertje maar omdat ik ze had gebeld, telt dat ook?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
wordt er vaak aangebelt bij jou door de politie?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
jeweetstoch wel wat hizbollah is
allah ackbar!
nee dat is uitlokking, en dat mag niet volgens de nederlandse wet!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
éen keertje maar omdat ik ze had gebeld, telt dat ook?
Toeps.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:49 schreef Dickbride het volgende:
Wie zijn eigenlijk de bad guys in deze oorlog?
De Belgenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:49 schreef Dickbride het volgende:
lief klein konijntje had een vliegje op zn neusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:49 schreef Dickbride het volgende:
Frankrijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:49 schreef Dickbride het volgende:
amerika dus?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:55 schreef BaajGuardian het volgende:
de slechten zijn de bad guys!
iwowz gaat tegenover Remlof staanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:09 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
* remlof staat aan de kant van de onderdrukten
moslimmannen hebben over het algemeen een andere smaak dan wij, dus ik denk niet dat het per se een straf hoeft te zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:26 schreef _The_General_ het volgende:
Dat ze allemaal heel snel geneukt mogen worden door 72 dikke en harige maagden!
Daar waren ze in Libanon al aardig mee bezig, na de verwoestingen in de jaren 80 en 90... En nu komen de israeli's weer alles platgooienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:32 schreef rival het volgende:
wat voor klimaat is het daar eigenlijk? als alles straks weggevaagt is mogen wij daar dan luxe vakantieparadijsjes bouwen?
wat dacht je van "aan de kant van een ieder die er middenin zit maar dit niet heeft gewild en zich een samenleving heel anders voorgesteld had" ??quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef Dulk het volgende:
ik denk het niet, ik sta aan de kant van israel
het lijkt me logisch dat degenen die niet meewerken aan de verhoering in het westen beter oog heeft op wat goed is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:09 schreef Apropos het volgende:
Ik wil dus niet generaliseren he, maar het is alweer iemand zonder baan die steun betuigt aan Hizbollah.
Wat is er mis met..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, emo dus.
eh, ik werk gewoon hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:09 schreef Apropos het volgende:
Ik wil dus niet generaliseren he, maar het is alweer iemand zonder baan die steun betuigt aan Hizbollah.
Zolang ze hun persoonsvorm maar in het oog houden. Dat is nogal een punt voor hoeren, persoonsvorm.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het lijkt me logisch dat degenen die niet meewerken aan de verhoering in het westen beter oog heeft op wat goed is.
Misschien wel een fijne draai aan het topicquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Wat is er mis met..ach; laat ik daar maar niet over beginnen he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |