Zou kunnen.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ze dan sneller komen natuurlijk![]()
Stoere jongen ben jij zeg, toegang tot de geheime code.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
[b]In dit topic worden de Stats verzorgd door de users die toegang hebben tot de geheime code waarmee je de Stats kan maken
Dan heb ik een stand-in om het postaantal op te krikkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Sassefras het volgende:
ik loop nu al 100 posts achter op scanman.. en bong..
wanneer gaan jullie op vakantie??![]()
hmmm... nee zo graag wil ik nog net niet winnen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb ik een stand-in om het postaantal op te krikken
Winnen? Win je tegenwoordig iets als je het hoogste postaantal haalt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:55 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hmmm... nee zo graag wil ik nog net niet winnen!
Ja, je gaat toch niet dood als er geen stats zijn, of wel?quote:
Dan vinden ze nog wel een manier om te postenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Sassefras het volgende:
ik loop nu al 100 posts achter op scanman.. en bong..
wanneer gaan jullie op vakantie??![]()
Denk dat je mijn post compleet verkeerd begrepen hebt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet dood als er geen stats zijn, of wel?
Neuh, je leeft nog steeds zie ik
Kortom, maak je niet zo dik![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Winnen? Win je tegenwoordig iets als je het hoogste postaantal haalt?
WTF heeft dit te maken met de stats. Kom op zeg, als je iemand de grond in wilt boren kan dat toch wel op msn ofzoquote:
Je doet je naam zeker eer aan, wat een kansloze post. Ben je ongesteld aan het worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
*hoop gebral*
Nee, was toch niet verkeerde topic, SM ging zelf off-topic, waar ik op reageerde....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:57 schreef Troel het volgende:
[..]
WTF heeft dit te maken met de stats. Kom op zeg, als je iemand de grond in wilt boren kan dat toch wel op msn ofzo![]()
Zijn absoluut mijn woorden niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
-edit-
Welk 'issue' was dat nou ook alweer precies?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:11 schreef APK het volgende:
Wij hadden een ander 'issue'.
Krijg de HV, ik reageerde gewoon op een off-topic bericht...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
-edit: Weer lekker bezig Lekker Simpel-
Ik heb dus alweer behoefte aan nieuwe statsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:12 schreef Bruce117 het volgende:
[Oftewel, voor stats heb je niet altijd Arcee nodig.
Ik tel er van jou maar liefst 4. Van mezelf geen enkele (op die reactie op jouw geweldige post na dan). Als ik meld wat de zogenaamde titel is voor de persoon die het meest post, dan is dat toch wel op z'n plaats in een stats topic lijkt me zoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Krijg de HV, ik reageerde gewoon op een off-topic bericht...
Dat SM overgaat op een SlowChat, is niet mijn schuld.....
Lees de andere off-stats reacties eens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |