Doe dan ook nog een keer een aparte over de FB topicsquote:Op zondag 23 juli 2006 10:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik die eens lekker oversla als ik posts ga tellen.
Totaalcijfers van HBB:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zijn van zondag 5 maart, een week voor het einde.
't HBB-forum - de stats.
Maar actueler zijn ze niet gepost.
Kan natuurlijk makkelijk, maar geeft toch ook weer een scheef beeld.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik die eens lekker oversla als ik posts ga tellen.
Dat bedoel ik.quote:
We kunnen natuurlijk ook een aantal verschillende lijstjes gaan maken.quote:
Heel goed, een beetje competitie tussen de statsmakers houdt de boel scherpquote:Op zondag 23 juli 2006 11:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook een aantal verschillende lijstjes gaan maken.
waarom competitie, we produceren toch allemaal dezelfde cijfers.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heel goed, een beetje competitie tussen de statsmakers houdt de boel scherp![]()
Omdat ze dan sneller komen natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2006 11:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
waarom competitie, we produceren toch allemaal dezelfde cijfers.
Zou kunnen.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ze dan sneller komen natuurlijk![]()
Stoere jongen ben jij zeg, toegang tot de geheime code.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
[b]In dit topic worden de Stats verzorgd door de users die toegang hebben tot de geheime code waarmee je de Stats kan maken
Dan heb ik een stand-in om het postaantal op te krikkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Sassefras het volgende:
ik loop nu al 100 posts achter op scanman.. en bong..
wanneer gaan jullie op vakantie??![]()
hmmm... nee zo graag wil ik nog net niet winnen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb ik een stand-in om het postaantal op te krikken
Winnen? Win je tegenwoordig iets als je het hoogste postaantal haalt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:55 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hmmm... nee zo graag wil ik nog net niet winnen!
Ja, je gaat toch niet dood als er geen stats zijn, of wel?quote:
Dan vinden ze nog wel een manier om te postenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Sassefras het volgende:
ik loop nu al 100 posts achter op scanman.. en bong..
wanneer gaan jullie op vakantie??![]()
Denk dat je mijn post compleet verkeerd begrepen hebt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet dood als er geen stats zijn, of wel?
Neuh, je leeft nog steeds zie ik
Kortom, maak je niet zo dik![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Winnen? Win je tegenwoordig iets als je het hoogste postaantal haalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |