Wij ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:22 schreef Biancavia het volgende:
Ohjee, ik moet straks ergens gaan barbecueën.
quote:
Dan moet je toch maar eens het plafond repareren, ik neem aan dat niet alle klanten dit zullen waarderen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:34 schreef THA-PIETERT het volgende:
het druppelt hier in hoogvlieteindelijk is wat afkoeling
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:40 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dan moet je toch maar eens het plafond repareren, ik neem aan dat niet alle klanten dit zullen waarderen.
Da's een Duits wolkje.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:47 schreef Het_Biertje het volgende:
hihi tjek dat lieve kleine wolkje rechts![]()
Jahaquote:
Voorlopig geen regen hier dus......quote:
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
joepiee
hoelaat zal dat in utrecht/amersfoort zijn beland?
bij ons wel 6 druppelsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:06 schreef ganzenherder het volgende:
Het regende hier net![]()
![]()
4 druppels![]()
Ik wil meer regennn
Ik - en velen met mij - douchen regelmatig. Moet je ook een proberen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:27 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb me net heerlijk laten natregenen tijdens het werken in de tuin
Ik las penis.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:19 schreef Cart_man het volgende:
Dat was lekker zeg, even buiten staan in mijn blote pens.
Bij ons was de kelder ondergelopen, maar dat kwam door een lekke leiding.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:05 schreef Giem het volgende:
Ach van ons hele huis is de beneden verdieping onder gelopen... Ben net klaar met schoonmaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |