en niemand begrijhpt waar je het over hebt in de topics waar we reagerenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het zó snel zou gaan op zaterdagmiddag![]()
Ik dacht: eerst even openen en dan kijk ik vanavond wel of het loopt.![]()
Fok jouw dat was mijn topic!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:17 schreef Forcefuzz het volgende:
[Ontbijt] Wat eet/drink jij?
Ik zou meteen voor de trein springen 14.gif!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:00 schreef Haijo het volgende:
[..]
Fok jouw dat was mijn topic!
Ik vond het ook al zo raar dat je bij je ontbijt meteen voor de trein zou springen...![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:00 schreef Haijo het volgende:
[..]
Fok jouw dat was mijn topic!
Ik vond het ook al zo raar dat je bij je ontbijt meteen voor de trein zou springen...![]()
Behalve in SlowChattopics... daar valt het niemand opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:00 schreef krickkk het volgende:
[..]
en niemand begrijhpt waar je het over hebt in de topics waar we reageren
Openquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:51 schreef DaMart het volgende:
Het grote Starcraft topic
Heb je al 112 gebeld?
Wat een kuttopicquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:54 schreef Svensational het volgende:
¤
Mensen, ik heb een vraagje. Ik heb nog smegma over, en ik weet niet wat ik er mee moet. Geinteresseerden kunnen mailen naar het adres uit m'n profiel.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:04 schreef Svensational het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/887924
Geen interesse, ik gebruik Zhenar al daarvoor!
Die andere reactie is nog wel grappig:quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:03 schreef Het_Biertje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw probleem is, TS .... maar ik zou die OP maar heel snel aanpassen voor je een permban krijgt.![]()
Jij durft!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:05 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
[Homo] #40 wie wil er met mij neuken?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:55 schreef krickkk het volgende:
Vrij nieuwe telefoon van slechte kwaliteit. wat is mn recht
haha weet je zeker? ik zou dat maar niet doen als ik jou wasje vrouw wordt boos
Vind hem nou al leuk, moet je alleen geluk hebben dat die persoon wel een fotoboek heeft.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:08 schreef Zhenar het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/887926
Weet je...![]()
Ik ben al drie keer klaargekomen op jouw fotoboek.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dit betekend niet dat wanneer een reactie niet goed tot zijn recht komt je hem niet gaat posten, dit heeft alleen betrekking tot afgeschermde subfora en fora als MED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |