???????quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:08 schreef krickkk het volgende:
haha weet je zeker?ik zou dat maar niet doen als ik jou was je vrouw wordt boos
wat loop je in godsnaam te schateren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:08 schreef krickkk het volgende:
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:08 schreef krickkk het volgende:
Like what?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:08 schreef krickkk het volgende:
Vage reactie van Krikquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:05 schreef Roze_Olifantje het volgende:
Hey ik heb via een internetshop een samsung ladyphone e530 gekocht een paar maanden geleden.
Nu is het dus zo dat de toetsjes nu al beginnen af te bladderen, zeg maar de verf komt er vanaf en je ziet het zwarte gedeelte eronder. Ding ziet er verder nog normaal uit, en ga er normaal mee om. geen krassen enzo en vind dit toch wel erg zonde voor zon duur ding, en pas nieuw.
Ik heb dus wel samsung garantie, maar volgens mi j valt daar alleen maar technische garantie onder.
Blijf het echt belachelijk vinden dat zon nieuw duur ding deze gebreken vertoont. Kan ik heir wat aan doen, klagen, of heeft het zo ie zo geen zin en moet ik er maar mee leven?
Mijn 6230i heeft ook al zwarte toetsen ipv. zilvere toetsjesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:38 schreef remlof het volgende:
Koop dan ook gewoon een degelijke Nokia ipv die japanse troep
Samsung is made in Korea...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:38 schreef remlof het volgende:
Koop dan ook gewoon een degelijke Nokia ipv die japanse troep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |