Ga naar Afrikaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:41 schreef Roellio het volgende:
Daar heb ik zo'n hekel aan. Je trekt op zaterdagochtend met je brakke kop de vriezer open: Geen brood.
Moet ik verdomme met m'n lege maag weer naar de appie fietsen.
Er bestaat zoiets als ontdooifunctie bij een magnetronquote:
Ik ben 23 en woon op mezelf, wat denk je dat er hier in huis is als ik geen boodschappen gedaan heb?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:44 schreef Biancavia het volgende:
Crackers?
Ontbijtkoek?
Cornflakes?
Krentenbollen?
Fruitontbijt?
Sultana?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:44 schreef Biancavia het volgende:
Crackers?
Ontbijtkoek?
Cornflakes?
Krentenbollen?
Fruitontbijt?
Vertelquote:
Bier?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben 23 en woon op mezelf, wat denk je dat er hier in huis is als ik geen boodschappen gedaan heb?
Wat een bijzonder lieve zus heb jij!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
M'n zusje had boodschappen gedaan en was zo aardig om ook bij mij een zak ham/kaas croissants voor de deur te leggen vanochtend!
na noeste nachtelijke praktijken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
M'n zusje had boodschappen gedaan en was zo aardig om ook bij mij een zak ham/kaas croissants voor de deur te leggen vanochtend!
alle broden blijvend in prijs verlaagd!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:41 schreef Roellio het volgende:
Daar heb ik zo'n hekel aan. Je trekt op zaterdagochtend met je brakke kop de vriezer open: Geen brood.
Moet ik verdomme met m'n lege maag weer naar de appie fietsen.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:30 schreef Neetje1981 het volgende:
tsja dat doe je dan jezelf aan..... ik ben 25, woon ook op mezelf en als er geen brood is heb ik het ook zelf gedaan..... kortom een goede leer voor een volgende keer.............................
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |