De Delftse Makropas Driedaagse! (#muziek reis)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nooit geweest.
Kruithuismeet part deux.
En waarom was ik ook al weer überhaupt in Den Haag die dag?quote:
Om te shoppen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
En waarom was ik ook al weer überhaupt in Den Haag die dag?.
Ik gok om een verjaardag te vieren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
waarom gaan jullie naar elkaars verjaardagen?
Om dezelfde reden waarom jij met PhaE het bed in bent gedoken. Sociaal bezig zijn!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
Omdat ze geen andere vrienden hebben.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
inderdaad, da's zo 1999quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik gok om een verjaardag te vieren.
Maar dat is misschien een gek idee.![]()
Ik wil hier even bij opmerken dat, ondanks dat AirwiN uitstekend kan koken, er meer dan een etentje voor nodig is om mij bij hem in bed te krijgen. Er zijn grenzen aan sociaal bezig zijn tenslottequote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom jij met PhaE het bed in bent gedoken. Sociaal bezig zijn!![]()
Projectie, Thisbe?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Omdat ze geen andere vrienden hebben.
Bij jou heb ik dan ook geen GHB door het eten gedaan...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wil hier even bij opmerken dat, ondanks dat AirwiN uitstekend kan koken, er meer dan een etentje voor nodig is om mij bij hem in bed te krijgen. Er zijn grenzen aan sociaal bezig zijn tenslotte.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou heb ik dan ook geen GHB door het eten gedaan...![]()
Goed voorbeeld, Airquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:05 schreef Litpho het volgende:
Er zijn grenzen aan sociaal bezig zijn tenslotte.
Of het zoveelste vooroordeel waar ze last van heeft...quote:
dus nodig je volslagen vreemde uit?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik gok om een verjaardag te vieren.
Maar dat is misschien een gek idee.![]()
Je bent de enige die me begrijpt. Mag ik op jouw verjaardag komen?quote:
Busted!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:08 schreef Plato1980 het volgende:
Door jouw reactie op die post over PhaE dacht ik even dat jij met hem het bed in gedoken was.![]()
Ik vier mijn verjaardag niet, maar anders was je uiteraard de eerste vreemde op mijn lijstjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je bent de enige die me begrijpt. Mag ik op jouw verjaardag komen?![]()
Nee, jij bent gespeend van vooroordelen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het zoveelste vooroordeel waar ze last van heeft...![]()
Golf is okay. Alleen die dresscode...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:09 schreef Thisbe het volgende:
golf
Ik bestrijd vuur graag met vuur... Voor golfers geldt hetzelfde als voor HBO'ers. Het zijn allemaal individuen en die hoor je niet over één kam te scheren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:09 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, jij bent gespeend van vooroordelen.Ik kan me nog ene post herinneren waarin je behoorlijk denigrerend deed over golf.
![]()
Waterman!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
oh ja ik ben gebeoren op 11 feb.
Waterman is tof!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waterman!![]()
Eén dag na elkaar geboren. Paar dagen na elkaar rijbewijs gehaald... Mijn soulmate...![]()
En vreemde kunnen niet blij zijn dat je geboren bent?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dus nodig je volslagen vreemde uit?
je verjaardag vier je toch met mensen die blij zijn dat je geboren bent en zo
Al mijn lichaamsdelen functioneren naar behoren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:14 schreef Thisbe het volgende:
Wat is jouw handicap God?
Met Golf 12 overigens.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:14 schreef Thisbe het volgende:
Wat is jouw handicap God?
Ik begn nog iedere dag blij dat jij op de wereld gekomen bent Annie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En vreemde kunnen niet blij zijn dat je geboren bent?
Mooi. Dan kan het legitieme SC-topic weer openquote:
Mij vergelijken met Christine... Auw...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:13 schreef Thisbe het volgende:
Je bent de enige niet die mijn posts serieus neemt Airwin.Christine denkt nu ook dat ik vrienden en familie een hand en een schouderklopje geef.
![]()
Moet ik nog opzoeken bij welk deel we waren gebleven bij singles?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan het legitieme SC-topic weer open.
Ik denk iedere dag ook nog even na bij jou geboorte, Plateauquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begn nog iedere dag blij dat jij op de wereld gekomen bent Annie.
Je hebt nooit zoveel scharrels gehad?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij vergelijken met Christine... Auw...![]()
Dat had ik al vaker gemerkt ja, best wel jammer tochquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:05 schreef Viper_74 het volgende:
Tja als je bezet zijn zijn de vrouwen gewillig en vallen ze bij bosjes voor ze, maarja dan mag je er met geen vinger aanzitten
als je relatie dan voorbij is stap je het uitgaansleven weer in en roep je ik ben weer beschikbaar, en dan rennen alle vrouwen weg
He, ben ik net te laat om hetzelfde te vragen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En vreemde kunnen niet blij zijn dat je geboren bent?
Ik las nageboorte.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk iedere dag ook nog even na bij jou geboorte, Plateau.
Net?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
He, ben ik net te laat om hetzelfde te vragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |