Zoals jullie allemaal wel weten hebben de mensen van het #muziek IRC kanaal een weekendje Delft onveilig gemaakt. Dit is echter zo goed bevallen dat er al snel plannen kwamen om het nog eens over te doen. Na 2 maanden is het dan zover: Deel 2 van de #muziek reis.
Op dit moment staat uiteraard nog niets vast; het is alleen een discussie topic. Inmiddels is de datum EN de locatie bekend: 2 - 4 Januari, in het Kruithuis te Delft. Hoe je daar komt hoor je ter zijner tijd nog wel.
En wie mogen er komen?
Simpel en duidelijk: Vaste bezoekers van het #muziek kanaal. Ook die-hard forum bezoekers zijn welkom uiteraard. Stom van me dat ik die vergeten ben.
Wie organiseert het eigenlijk?
Op dit moment zal Anthraxx het doen, maar als mensen zich vrijwillig geroepen voelen om het over te nemen dan kan dat uiteraard.
Het lijstje:
Welke idioten komen er bij voorbaat al?
Tot nu toe:
En wie gaan er allemaal erg hard hun best doen om te komen?
En wie is er te bang om ons in het echt te ontmoeten?
Hoe zit het met de betalingen, van wie heb je ze binnen?
Op dit moment hebben alle mensen in dit lijstje een mail van mijn baas, de uber-nerd Anthraxx, gehad. Wel met enige complicaties, maar dat boeit niet
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 31-10-2003 15:05]
quote:Komt je baasje er wel weer bovenop, Mozart, met al die complicaties?
Op zondag 14 september 2003 18:33 schreef Mozart het volgende:
Op dit moment hebben alle mensen in dit lijstje een mail van mijn baas, de uber-nerd Antrhaxx, gehad. Wel met enige complicaties, maar dat boeit niet
* zorgelijk kijkt *
quote:Die bot moet eens een keer zijn waffel houden.
Op zondag 14 september 2003 18:52 schreef Litpho het volgende:[..]
Komt je baasje er wel weer bovenop, Mozart, met al die complicaties?
* zorgelijk kijkt
*
quote:Of we nemen die stereo uit de keuken weer mee naar de slaapzaal....
In het vorige topic had Summoner het volgende te melden:
Ik ga me iig niet al te veel richten op het 'muziek' aspect van het weekend, gezien hoe het vorig jaar een constante strijd om gebruik van de stereo werd.
quote:Dinosaur_Sr komt niet. Die gaat vanaf November naar het Verre Oosten voor een maand of 3 (of langer). MuadDib kwam gewoon tot zover ik weet, is nu even op vakantie alleen. Diverse_Reality weet ik niet. Tristessa probeerde ook te komen geloof ik, maar weet ik niet zeker.
Op zondag 14 september 2003 19:18 schreef Evil het volgende:
* Evil vind dat de volgende personen nog harder hun best moeten doen om te komen:MuadDib Dinosaur_Sr Diverse_Reality ranja Tristessa
quote:Ja, dat was wel erg gezellig.
Op zondag 14 september 2003 19:15 schreef Evil het volgende:
Of we nemen die stereo uit de keuken weer mee naar de slaapzaal....![]()
quote:Nou dan!!
Op zondag 14 september 2003 19:42 schreef Summoner het volgende:Ja, dat was wel erg gezellig.
Neem mee die cd's!!!!!!!!!!!
Zeg Anthraxx,
Ik heb me in het vorige topic aangemeld, betaald en netjes gereageerd op je mailtje. Waarom sta ik er dan niet tussen
.
Tsk, je moet hier ook overal zelf op letten
tevens terugvindpost
quote:Cool, kunnen wij mooi samen reizen.
Op zondag 14 september 2003 23:57 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik zal zsm even de betaling maken
quote:O so true.... Er was nog een kans dat ik begin januari even een paar weekjes voor een klus zou terugkomen, maar die kans wordt steeds kleiner, dus daar ga ik niet vanuit.
Op zondag 14 september 2003 19:20 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Dinosaur_Sr komt niet. Die gaat vanaf November naar het Verre Oosten voor een maand of 3 (of langer).
Ik zal aan jullie denken, terwijl ik zittend met een Lao biertje de zon in de Mekong zie ondergaan.... misschien stuur ik Anthraxx wel een pakketje met plaatselijke muziek, zodat jullie nog iets te draaien hebben... Cambodiaanse hiphop of metal niks?
quote:Mocht je dat daar aantreffen, STUREN DAT PAKKETJE!!!
Op maandag 15 september 2003 01:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Cambodiaanse hiphop of metal niks?
quote:Cambodiaanse metal? Sturen die hap
Op maandag 15 september 2003 01:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
O so true.... Er was nog een kans dat ik begin januari even een paar weekjes voor een klus zou terugkomen, maar die kans wordt steeds kleiner, dus daar ga ik niet vanuit.
Ik zal aan jullie denken, terwijl ik zittend met een Lao biertje de zon in de Mekong zie ondergaan.... misschien stuur ik Anthraxx wel een pakketje met plaatselijke muziek, zodat jullie nog iets te draaien hebben... Cambodiaanse hiphop of metal niks?
quote:Lijkt me een prima plan! Jij woont nu toch ook in Groningen is het niet?
Op maandag 15 september 2003 00:39 schreef Summoner het volgende:[..]
Cool, kunnen wij mooi samen reizen.
quote:Sorry, ik had Joy Division opstaan, dan zie ik alles somber in.
Op maandag 15 september 2003 16:25 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik kom waarschijnlijk niet. Het financiele plaatje rondom inkomen en wonen is hier nog niet geheel duidelijk.
Ik moet mijn studiekosten nog betalen, maar het gaat vast goedkomen. .
quote:Jazekers, vandaar dat we ook samen kunnen reizen!
Op maandag 15 september 2003 15:09 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Lijkt me een prima plan! Jij woont nu toch ook in Groningen is het niet?
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 15 september 2003 16:25 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik kom waarschijnlijk niet. Het financiele plaatje rondom inkomen en wonen is hier nog niet geheel duidelijk.
Je komt gewoon wel, zoveel kost het niet. Dan ga je maar weer een brood stelen en die verkopen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |