Hey, komop nou. Ik ben niet erg. Ben de menselijkheid zelve.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:06 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad, de reacties zijn meestal even erg of erger![]()
Bron VoetbalPrimeurquote:Ajax wilde Adam Dudas op stage
22 juli 2006, 16:29
Door: Ronnie Vermonden
Volgens Sky Sports heeft Ajax de Hongaarse spits Adam Dudas uitgenodigd voor een proefperiode. Dit gaf de zaakwaarnemer van de 18-jarige aanvaller te kennen. Dudas koos ervoor te testen bij Arsenal, waar hij nu nog is.
Het lijkt erop of de Amsterdammers nog ruimte hebben voor een jonge aanvaller die bij Jong Ajax kan starten. Eerder gaf Henk ten Cate al aan de 17-jarige Hongaar Kriztián Németh wel naar Ajax te willen halen, net als PSV overigens. Gezien Ten Cate trainer is geweest van MTK Budapest lijkt het aanneemlijk dat de oefenmeester zijn Hongaarse contacten hiervoor aanboort.
Inderdaad de nieuwe Andy van der Meyde. Voor maar 1 miljoen euro.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:03 schreef tong80 het volgende:
Ja ik had ook gedacht dat ze voor Jenner zouden gaan.Typische Ajax speler.
Das illegaal he kerelquote:Op zondag 23 juli 2006 12:08 schreef ub40_bboy het volgende:
(Weet iemand trouwens een torrent site waar ik die dvd over het seizoen 1995 kan downloaden?)
Omdat Jenner een opgehypte prutser is.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom heeft ajax Jenner niet gekocht?Te dom. Nu zitten we opgescheept met De Mul.
Die avond zongen we met vrienden:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:09 schreef twi het volgende:
Dennis BergkampIk vind het nog altijd sneu dat 'ie thuis tegen Torino niet kon spelen met de griep.
Ach joh, volgens mij loopt 'ie nog te scharen als 'ie naar z'n barbeque loopt om een speklapje om te draaien. Met Van Persie, Robben en Babel komt die jongen echt niet in Oranje. Hooguit een keertje op de bank in een vriendschappelijk potje.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Laten we deze onthouden. Wacht maar tot hij in het nederlands elftal staat.
quote:Van der Vaart aanvoerder HSV
Uitgegeven: 23 juli 2006 10:59
HAMBURG - Rafael van der Vaart is komend seizoen aanvoerder van Bundesligaclub Hamburger SV. De oud-Ajacied identificeert zich volgens coach Thomas Doll geheel met de Noord-Duitse voetbalclub. Van der Vaart is bovendien een echte teamspeler.
De 23-jarige Nederlander toonde zich vereerd met het besluit. "Vooral omdat ik een buitenlander ben en pas een jaar bij HSV speel", zei hij.
Van Persie gaat achter de spits spelen en van Babel heeft Jenner echt geen concurrentie.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ach joh, volgens mij loopt 'ie nog te scharen als 'ie naar z'n barbeque loopt om een speklapje om te draaien. Met Van Persie, Robben en Babel komt die jongen echt niet in Oranje. Hooguit een keertje op de bank in een vriendschappelijk potje.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:18 schreef Cart_man het volgende:
Komt allemaal door mijn opa. Die me geen voetballiefhebber noemde, omdat ik niet keek.![]()
En Maduro en Sneijder bestaan ineens niet meer.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van Persie gaat achter de spits spelen en van Babel heeft Jenner echt geen concurrentie.
---De Guzman---Van Persie-----De Zeeuw----
--Jenner---------Huntelaar--------Robben-------
Zitten op de bank. Van Persie is wel wat beter dan Sneijder als nummer 10.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
En Maduro en Sneijder bestaan ineens niet meer.
Jenner is 22 en heeft veel minder laten zien dan de 2,5 jaar jongere Ryan Babel. Wat je hier dus zegt raakt kant noch wal. Om over De Zeeuw en DeGuzman maar te zwijgen.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van Persie gaat achter de spits spelen en van Babel heeft Jenner echt geen concurrentie.
---De Guzman---Van Persie-----De Zeeuw----
--Jenner---------Huntelaar--------Robben-------
Dat werkt niet want dan krijgt Huntelaar te weinig ballen. Buitenspelers moeten vooral voorzetten afleveren.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:38 schreef twi het volgende:
Van Persie zal gewoon op rechts blijven spelen.
Nee, maar daar staat weer tegenover dat we niet de usernaam Huntelaar hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Word in het Feyenoord topic alles wat Kuijt doet gemeld dan? Nee, wij zijn gewoon nuchter. Jullie lopen al aan je lul te trekken als jullie het woord Huntelaar lezen. Onee "The Hunter" was het![]()
Voorzetten ja, geen scharen.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat werkt niet want dan krijgt Huntelaar te weinig ballen. Buitenspelers moeten vooral voorzetten afleveren.
Alsof Van Persie geen ballen voor kan geven vanaf rechts. Okee, het is beter als het een rechtspoot betreft, maar Van Persie heeft meer talent in z'n kleine rechterteen dan Jenner in z'n hele lichaam, die heeft geen schaar nodig om z'n mannetje voorbij te komen. En op 10 blijven Van der Vaart en Sneijder gewoon betere opties.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Dat werkt niet want dan krijgt Huntelaar te weinig ballen. Buitenspelers moeten vooral voorzetten afleveren.
Touchéquote:Op zondag 23 juli 2006 12:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, maar daar staat weer tegenover dat we niet de usernaam Huntelaar hebben
Jenner laat het dit seizoen wel zien bij AZ.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof Van Persie geen ballen voor kan geven vanaf rechts. Okee, het is beter als het een rechtspoot betreft, maar Van Persie heeft meer talent in z'n kleine rechterteen dan Jenner in z'n hele lichaam, die heeft geen schaar nodig om z'n mannetje voorbij te komen.
Ik vind Van Persie beter dan Van der Vaart en Sneijder ook omdat zij fysiek erg zwak zijn.quote:En op 10 blijven Van der Vaart en Sneijder gewoon betere opties.
Da's waar, maar die heb ik nog niet bij jullie zien trollenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:43 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij loopt er wel een "hunter" rond. Nog wel een stappie erger.
Maar als die zou klagen over een ophemeling van Kuyt zou ik 'm er ook op pakken hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 12:43 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij loopt er wel een "hunter" rond. Nog wel een stappie erger.
Inderdaad hij post meer in het feyenoord topic dan in het ajax topic.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:50 schreef twi het volgende:
Doopy-X, kan je gewoon niet effe normaal doen en lekker in dit topic blijven? Of ben je tegenwoordig ook zo'n figuur die liever anti-Feyenoord is dan pro-Ajax?
Ik ook hoor, ze af en toe wijzen op het feit dat ze zuigenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:00 schreef Xrenity het volgende:
Blijf nou iig uit die Feyenoord topics.
Daar genieten ze toch alleen maar van
Een Dirk-Kuijt is al genoeg in VBL.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:00 schreef Xrenity het volgende:
Blijf nou iig uit die Feyenoord topics.
Daar genieten ze toch alleen maar van
Dat hoef je ze daar toch niet te meldenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:01 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ze af en toe wijzen op het feit dat ze zuigen
W8 maar op de return van Loekquote:
Voorzet was ook op maatquote:Op zondag 23 juli 2006 13:12 schreef Ordinair het volgende:
Wat was het een mooi doelpunt van Klaas-Jan!
Whehe..quote:Op zondag 23 juli 2006 13:31 schreef twi het volgende:
En dan nog het lef hebben z'n naam verkeerd te spellen
Cryuffquote:Op zondag 23 juli 2006 13:27 schreef mikey99 het volgende:
With 10 minutes left, the crowd was sprung two surprises. Ajax brought on two players from whom the word ‘legend’ is not good enough — Johan Cryuff and Marco van Basten.
bron: arsenal.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |