Op dat kerkhofquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:43 schreef Annoesie het volgende:
HIj is super. Heerlijk droog, maar ook wel een schijtluis bij Wakker Worden bij sommige tegenprestaties zoals bij die slang.
Ja, maar hij presenteert leuker.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:25 schreef Ici-Paris het volgende:
Hij is echt droog met zn nieuwe datingshow. Maar hijs wel erg leuk. Valerio lijkt een beetje op Seth van MTV en TMF
En hij praat dit keer ook wat normaler. In Wakker worden met Valerio praatte die zo sloom dat het echt boring was om er naar te kijken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, maar hij presenteert leuker.
Ik vond zijn gezicht echt geweldig toen die 'vrienden' gingen zoenen met die potentiele dates voor de vrijgezel.![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Neuh, jij nietValerio zeg ik toch
![]()
Of die keer toen die vrienden van "winand(????) zeiden van kanidaat nummer 2 moet weg, want ze klinkt volgens ons een beetje te buitenlands. En winand houdt daar niet zo vanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:40 schreef skiczukie het volgende:
'Als ik zo naast jou sta dan is het eerste wat ik denk, gádverdamme!'Zijn eerste zin gister tegen dat domme mokkel uit Leiden die de hele uitzending met haar hand langs haar keel moest heen-en-weren.
nu je het zegt...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:17 schreef Speedski het volgende:
Valerio is best wel tov![]()
Je ziet echt goed dat ie veel naar Rolf Wouters heeft gekeken![]()
Waar is Seth gebleven trouwens??quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:25 schreef Ici-Paris het volgende:
Hij is echt droog met zn nieuwe datingshow. Maar hijs wel erg leuk. Valerio lijkt een beetje op Seth van MTV en TMF
hoezo dat?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:14 schreef Catch22- het volgende:
het mooie is nog dat hij vet verlegen is.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:59 schreef Rnnz het volgende:
Ook raar dat ie zo verlegen is gezien de aandacht die hij krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |