Ga nou maar brood halenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:47 schreef Roellio het volgende:
Ik kijk amper tv en al helemaal niet naar TMF.
Nee want hij is heel verlegen zei die in het ADquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:27 schreef Dickbride het volgende:
Hij is mijn held!. Ik heb me altijd al afgevraagd of ie ooit es 1 van die chickies waar ie bij slaapt heeft gebonkt?
Moet toch bijna wel?
Laatst bij Giel in de ochtend heeft ie toegegeven dat ie met 1 meid wel es wat verder is gegaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:27 schreef Dickbride het volgende:
Hij is mijn held!. Ik heb me altijd al afgevraagd of ie ooit es 1 van die chickies waar ie bij slaapt heeft gebonkt?
Moet toch bijna wel?
I knew it!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Laatst bij Giel in de ochtend heeft ie toegegeven dat ie met 1 meid wel es wat verder is gegaan.
hij heeft in een interview gezegd dat ie heel onzeker is, en dat ie die 6 pack-stunts nooit zou durven doen als er geen camera bij was.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:20 schreef Kindervriend het volgende:
Irritante blaag. Hij vindt zichzelf nogal gaaf enzo.
Welke? Er zitten wel eens leuke bij iddquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Laatst bij Giel in de ochtend heeft ie toegegeven dat ie met 1 meid wel es wat verder is gegaan.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
Welke? Er zitten wel eens leuke bij idd![]()
![]()
Die zag er idd wel lief uit, maar ze leek wel een beetje domquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Van de week had je Sharony
Dat was mijn vriendinnetje op de basisschool
Dat wilde ie niet zeggenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
Welke? Er zitten wel eens leuke bij idd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Van de week had je Sharony
Dat was mijn vriendinnetje op de basisschool
Ik vind die twee nieuwe meiden anders wel leukquote:Op zondag 23 juli 2006 06:36 schreef bob1234 het volgende:
Ik vond hem bij 6pack leuker
Nu 6pack op mtv zit en bijna iedereen weg is die show ook zwaar verneukt![]()
Chickies zeggen Ah, chickies zeggen Ohquote:Op maandag 24 juli 2006 16:56 schreef Proper_fucked het volgende:
HEEY HOOO 'T ALTIJD FEEST BIJ VALERIOOOO!!
die ongelooflijk foute rap bij 6pack![]()
Hoe weet jij dat? Kijk je soms naar Pool Party?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:57 schreef 7eVeNL het volgende:
Die gozer die nu bij die Datingshow zit, zwemt ook rond in het RTL programma: Pool party
acteur?
Haha deze opmerking kwam vanavond al een keer ergens anders langs; '' het is een beetje als een ongeluk aan de andere kant van de weg...je moet er toch even naar kijken ''quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Kijk je soms naar Pool Party?![]()
loool ik was dus niet de enige die het was opgevallen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:57 schreef 7eVeNL het volgende:
Die gozer die nu bij die Datingshow zit, zwemt ook rond in het RTL programma: Pool party
acteur?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:06 schreef Herald het volgende:
Valerio is tof, zijn manier van doen doet me altijd denken aan Scorp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |