het schijnt niet alleen, het is zo!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:17 schreef LangeJan het volgende:
Het schijnt trouwens dat flitspalen langs de snelweg zich niet aanpassen op wat er op die Matrix borden staat.
Ja okee, maar een 4+3 baans weg in vakantie tijd, kom opquote:Op zondag 23 juli 2006 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
het gaat er om of de situatie anders is dan normaal! hier in amsterdam (nieuwe leeuwarderweg) zijn ze een metrostation aan het bouwen.....
9 van de 10 keer dat ik er rij zijn ze niet aan het werk. maar de situatie is toch iets anders dan normaal (bocht in de weg die er normaal niet zit) en dus mogen we daar nog maar 50 ipv 70 (of 80, ze zijn al zolang bezig dat ik dat niet eens meer weet)
ze hebben het mij als volgende uitgelegt... (ik ben het er ook niet mee eens)quote:Op zondag 23 juli 2006 18:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja okee, maar een 4+3 baans weg in vakantie tijd, kom opin de verre omtrek is er geen spoor te vinden van wegwerkzaamheden.
Ik snap wat je bedoeld, maar er is niks gewijzigd (op dat je 70 mag na dan)quote:Op zondag 23 juli 2006 18:55 schreef rival het volgende:
[..]
ze hebben het mij als volgende uitgelegt... (ik ben het er ook niet mee eens)
als er iemand daar een tijd niet heeft gereden, maar dat normaal wel deed. niet zo goed oplet. dan kan hij doordat hij op de 'automatische piloot' rijd verkeerde dingen doen. en daarom wordt zoiezo de snelheid aangepast zodat mensen rekening houden met gewijzigde situatie(sorry voor me wazige uitleg, die agent kon dat bij mij een stuk beter)
daar komt et op neer
oke... dan is het zeker een vuile gore naaistreek!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, maar er is niks gewijzigd (op dat je 70 mag na dan)
Je kunt beter binnen de 30 km-grens blijven; daarboven beslist de officier van justitie al...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:59 schreef star_gazer het volgende:
Die 70 is echt onhoudbaar traagIk rij dan meestal 110 om binnen de 50km grens te blijven
Op snelwegen (en autowegen ook geloof ik) wordt het pas strafrecht (ipv mulder) vanaf 40 KM/u, al zal dit bij werkzaamheden wel gewoon 30 zijnquote:Op zondag 9 september 2007 04:31 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Je kunt beter binnen de 30 km-grens blijven; daarboven beslist de officier van justitie al...
Ik meen dat je je rijbewijs alleen kwijt kan raken als je ook daadwerkelijk staande gehouden wordt door een agent? Of als blijkt dat je recidiveert?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:27 schreef star_gazer het volgende:
Ik schijt altijd in mijn broek voor flitsers daar, want voor je het weet ben je mooi je rijbewijs kwijt omdat je keurig 120 rijdt op de 'snelweg'
Ik ben intussne ook al wat wijzer geworden, maar bedankt voor de tipquote:Op zondag 9 september 2007 04:31 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Je kunt beter binnen de 30 km-grens blijven; daarboven beslist de officier van justitie al...
Prima kick ook 13.gifquote:Op zondag 9 september 2007 04:31 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:49 schreef mrPanerai het volgende:
ik dacht meer aan 4 8 15 16 23 42
Doornbos anders best aardig.quote:Op maandag 10 september 2007 10:04 schreef Thrackan het volgende:
Nederlandersch kunnen niet rijden, punt.
(Ik trouwens ook niet, zelfs niet als ik straks wel een rijbewijs heb)
quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:36 schreef Metro2005 het volgende:
Die matrixborden en inconsequente snelheden zijn voor een groot deel verantwoordelijk voor het oponthoudt en files in nederland.
Wat is het nut ervan dat je op een stuk snelweg 120 mag, dan weer 100, dan weer 110, dan weer 100, dan weer 120, dan weer 100 terwijl er helemaal niks aan die snelweg veranderd????????
Waarom niet gewoon simpelweg zoals in belgie en frankrijk: B wegen zo hard, snelwegen zo hard en bij regen zo hard. KLAAR . Simpel, iedereen weet dat, het stroopt nergens op (je mag immers overal even snel) en het scheelt enorm veel gekut op de wegen.
En dan krijg je dus van die mileu neukers , die zeiken dat je met 120km/h te veel stoffen de lucht in tuft. Dus, leggen ze dat aan banden.quote:
Die boomknuffelaars moet eens begrijpen dat de auto-industrie maar 3% van de totalen vervuiling veroorzaken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En dan krijg je dus van die mileu neukers , die zeiken dat je met 120km/h te veel stoffen de lucht in tuft. Dus, leggen ze dat aan banden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |