Godzijdank, ik kan weer ademen. ..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:16 schreef kastanova het volgende:
Hi Elle,
Je vriendschappen zijn niet verwaterd, maar je hebt geen vriendinnen omdat je zo'n kneuzenwijf bent.
Succes met je topic.
Liefs,
Martin
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:16 schreef kastanova het volgende:
Hi Elle,
Je vriendschappen zijn niet verwaterd, maar je hebt geen vriendinnen omdat je zo'n duf kneuzenwijf bent.
Liefs,
Martin
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:18 schreef NanKing het volgende:
Ik zie een leuk topic in de AT, wat zeker weten helemaal verbaggert gaat worden.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef Xennia het volgende:
Ik woon op zich in Utrecht, maar ik heb geen behoefte aan vriendinnen die me laten vallen zodra ze een relatie hebben.
Succes verder![]()
Dat is het ja!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef Xennia het volgende:
Ik woon op zich in Utrecht, maar ik heb geen behoefte aan vriendinnen die me laten vallen zodra ze een relatie hebben.
Succes verder![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef Xennia het volgende:
Succes verder![]()
Ah toe, pakken we morgen samen met haar een terrasje, posten we daarna foto's en filmpjes op het forum, regelt vast wel iemand dat ze op GS en VK komen en gaan we haar met zijn allen uitlachenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:22 schreef Xennia het volgende:
Succes verder![]()
Alles wijst er ook op dat dit wel een geweldige vrouw moet zijn.quote:
Mijn idee, wat doe jequote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah toe, pakken we morgen samen met haar een terrasje, posten we daarna foto's en filmpjes op het forum, regelt vast wel iemand dat ze op GS en VK komen en gaan we haar met zijn allen uitlachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |