Wil je zo goed zijn om je hoofd drie keer in een emmer water te stoppen en 'm er maar twee keer uit te halen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:04 schreef Joene het volgende:
Ik vind persoonlijk Daffodil31LE - wel okay , hij is een daffofiel.
Jij komt best als een gefrustreerd persoon op me over.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ken er wel een paar die ik zo hoog in m'n strot heb zitten dat ze er eigenlijk meters uithangen.
Telt dat ook?
Klopt. Daarom zit ik ook op Fok!.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij komt best als een gefrustreerd persoon op me over.
Ik weet nog steeds niet waarom ík eigenlijk op Fok! zit.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zit ik ook op Fok!.
Misschien weet je nog niet dat je eigenlijk ook heel erg gefrustreerd bent...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarom ík eigenlijk op Fok! zit.
Owh okeejquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zit ik ook op Fok!.
Omdat mensen hier niet de hele tijd naar je hoofd hoeven te kijken en je dus wat sneller vrienden maakt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarom ík eigenlijk op Fok! zit.
Die komt niet meer terug heurquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |