5.) Je moet nu in een kleiner bed proberen te slapen, (wat niet lukt)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:27 schreef MUUS het volgende:
Ik heb medelijden met je en wel om de volgende redenen.
1.) Je kan niet slapen.
2. ) Je ligt nu in de hitte.
3.) Je werd wakker gemaakt.
4.) Die ander ligt nu te neuken en jij niet.
Alsjeblieft.
Waarom is dat beter in deze hittequote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:26 schreef ThaRooP het volgende:
Ik zeg nog ga met z'n 2en in een 1 persoones bed dat is veel beter maar nee hoor :/
Heet douchen en naakt op je bed gaan liggenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:29 schreef ThaRooP het volgende:
Aaahhhh ik had dit niet verwant .. dank jullie wel jullie zijn echt top![]()
een ander iemand ligt al te pitten .. maar mij lukt dat nuecht niet,
iemand tips voor mij ?![]()
Even buiten zitten, biertje drinken, hopen dat die ander slechte sex heeft, FOK!ken, boekje lezen of de ultieme in-slaap-valler: nadenken over de zin van het leven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:29 schreef ThaRooP het volgende:
//editquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:29 schreef ThaRooP het volgende:
Aaahhhh ik had dit niet verwacht .. dank jullie wel jullie zijn echt top![]()
een ander iemand ligt al te pitten .. maar mij lukt dat nu echt niet,
Als ze neuken kunnen ze op elkaar liggen en is het 1pers bed groot genoeg?quote:
Dat is beter voor TS. Dat zei hij dus gewoon uit eigen belang. Begrijpelijk.quote:
2 tips:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:29 schreef ThaRooP het volgende:
water met een washandje naast je slaapplek, voor de nodige verkoelingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:29 schreef ThaRooP het volgende:
Je vergeet driehie!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
2 tips:
1) zet je computer uit, ga liggen en doe je ogen dicht
2) ren nooit met een schaar in je hand
Copyright by Krea
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:27 schreef MUUS het volgende:
Ik heb medelijden met je en wel om de volgende redenen.
1.) Je kan niet slapen.
2. ) Je ligt nu in de hitte.
3.) Je werd wakker gemaakt.
4.) Die ander ligt nu te neuken en jij niet.
Alsjeblieft.
Meen je dat nou? Dan blijf ik maar denken en denkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:31 schreef MUUS het volgende:
of de ultieme in-slaap-valler: nadenken over de zin van het leven.
Eerst moest je lachen en nu zet je vraagtekens bij me.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dan blijf ik maar denken en denken
Ik neem aan dat ze na hun, ongetwijfeld zinderende, seks-sessie (sorry TSquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:31 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Als ze neuken kunnen ze op elkaar liggen en is het 1pers bed groot genoeg?
3.) Ren nooit met een lolly in je mond.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik wist toch dat jij er was om me aan te vullen![]()
Hoor je al wat?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:35 schreef ThaRooP het volgende:
Vergeet niet he .. ik ben in niet in me eigen huis.. ik zit nu achter een vreemde computer... en slaap in een bed van een 11 jarig ventje ?? kweet niet of ik daar zo blij mee moet zijn ...![]()
ik lag dus in een 2 persoons bed.. lag eigenlijk best... maarja ik gun dat stelletje ook wat![]()
Ja, dat komt door mijn bindingsangstquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Eerst moest je lachen en nu zet je vraagtekens bij me..
het is nog best stil ja.. ik ga zo maar is wat drinken halen ofzo benedenquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:38 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
het is nog best stil ja.. ik ga zo maar is wat drinken halen ofzo beneden![]()
Ja die vent ligt toch met ene chick te palen ofzo .. dus ja ik vind het allemaal wel bestquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je mag op zich wel blij zijn dat je op een vreemde computer met ons mag Fok!ken...
Seau seau meneertje neemt blijkbaar tijd voor voorspel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:38 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen, je moet onder het mom van ''ik niet, jij niet'' ze gewoon gaan bestoken met waterbommetjes op het bed. Kun je je energie een beetje kwijt, een beetje afkoelen door het water en dan gaan slapenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:38 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Gatsiequote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Seau seau meneertje neemt blijkbaar tijd voor voorspel.
Daar kom je dan rijkelijk laat mee, mevroi.quote:
In deze teringhitte wil je dat echt niet..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Seau seau meneertje neemt blijkbaar tijd voor voorspel.
En dat zou jij waarderen als jij met één of andere knul ligt te krikken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen, je moet onder het mom van ''ik niet, jij niet'' ze gewoon gaan bestoken met waterbommetjes op het bed. Kun je je energie een beetje kwijt, een beetje afkoelen door het water en dan gaan slapen
Ja, ik wilde jou eerst aan me bindenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Daar kom je dan rijkelijk laat mee, mevroi.
Zei ik datquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
En dat zou jij waarderen als jij met één of andere knul ligt te krikken?![]()
wordt toch lastig als alles dicht en op slot zit enzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen, je moet onder het mom van ''ik niet, jij niet'' ze gewoon gaan bestoken met waterbommetjes op het bed. Kun je je energie een beetje kwijt, een beetje afkoelen door het water en dan gaan slapen
Beiden niet [PUNT].quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zei ik dat![]()
Kan TS het waarderen dat hij zijn bed uit werd geschopt?
NEE
Trio?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:44 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
wordt toch lastig als alles dicht en op slot zit enzo
maar ik ging dus ff wat drinken halen .. doen ze gelijk de deur open![]()
denk dat ze me niet zagen maar toch wat is dat voor vage zooi
Geen tweepersoonsbed = geen FP én fotoboek. Zo werkt het hier op FOK!.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:46 schreef ThaRooP het volgende:
maarum waarom doet de frontpage het op deze computer niet :/
ik verveel me enzo
Anders ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In dit weer moet je gewoon standaard al geil zijn anders ben je gewoon frigide.
trio... ja daar ahd dat wijf het ook over... maar we waren met ze 4en (3 jongens 1 meid).. dus volgens mij klopt dat niet helemaalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Trio?
Of ze wilden het er gewoon even inwrijven dat zij wel seks hebben en jij niet
ik voel me genaaidquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geen tweepersoonsbed = geen FP én fotoboek. Zo werkt het hier op FOK!.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:48 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
trio... ja daar ahd dat wijf het ook over... maar we waren met ze 4en (3 jongens 1 meid)
Til hem uit zijn 2 persoons bed zodat jij nu lekker naast op zijn chick kan liggen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:29 schreef ThaRooP het volgende:
een ander iemand ligt al te pitten .. maar mij lukt dat nu echt niet,
quote:
Pwèp.quote:Geboortedatum: 1988-10-08
Ieder een gat. Klopt toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:48 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
trio... ja daar ahd dat wijf het ook over... maar we waren met ze 4en (3 jongens 1 meid).. dus volgens mij klopt dat niet helemaal
die andere jongen die geen chick heeft pit al.. maar ik verveel me dus :/
jaa dat gaat dus niet want die deur zit op slotquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:52 schreef dvr het volgende:
[..]
Til hem uit zijn 2 persoons bed zodat jij nu lekker naast op zijn chick kan liggen.
En leg hem dan op de 2e verdieping in de hitte, dan kan hij niet slapen en zien we hem zo wel hier voorbijkomen.
en nee daar hou ik niet vanquote:
Vergeet de neusgaten ook nietquote:
Misschien moet ik ook maar eens wat eisen laten varenquote:
wat doe je hier nog ... ga palen ofzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:55 schreef remlof het volgende:
ow shit er ligt nog een chick in m'n bed, bedenk ik me nu ineens
Welja, eisen zijn uit en jezelf graag horen praten is in.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens wat eisen laten varen
(3x17 maakt nog altijd 51, niet dat dat nou beter is maar toch)
er is máár 1 dame en die is bezetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:57 schreef marcito het volgende:
Als je met 2 leuke dames komt aanzetten kan je het bed weer terugclaimen ; dan heb je namelijk het 2 persoonsbed wel nodig.
Daar voel je niks van.quote:
Vond jij het leuk dan dat hij je je bed uitkieperde?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:02 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
dat klopt... maar ik weet niet of me maat dat zo leuk vindt![]()
Amen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vond jij het leuk dan dat hij je je bed uitkieperde?
NEE
hmmm.. daar zit wat in ... maaar nu zit de deur op slot ... wat moet je danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vond jij het leuk dan dat hij je je bed uitkieperde?
NEE
allebei te dronken nuquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:56 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
wat doe je hier nog ... ga palen ofzo![]()
Ze wilde toch een trio?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:05 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
hmmm.. daar zit wat in ... maaar nu zit de deur op slot ... wat moet je dan![]()
Wat een kutsmoes, je hebt gewoon geen naakt wijf naast je liggen...quote:
Met een kegel?quote:
Schreeuwen dat er brand is, dan rennen zij eruit en sluit jij jezelf snel in.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:05 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
hmmm.. daar zit wat in ... maaar nu zit de deur op slot ... wat moet je dan![]()
ja ze waren net in de keuken ofzo .. wat drinken jaaaajaaaaaquote:
Ah. Wel veilig toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:08 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
ja ze waren net in de keuken ofzo .. wat drinken jaaaajaaaaa
naja nu zijn ze weer 'bezig ' gok ik zo ..
uit verveling doe ik maar isketch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |