Maar dat staat er alquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:08 schreef Eririn het volgende:
Kuttt!!
Ik wil de titel veranderen in tubgirl
Wat ben je aan het uploaden?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:10 schreef Qunix het volgende:
Kut TT zeg
Iig ben ik nu uploaden: 589824/11406706 bytes @ 119 kb/sec
Kan een mod eigenlijk html gebruiken in een post?
Nee, dat kunnen alleen FA's en Admins... Er zijn ook nog een paar mensen die Admin zijn van sub-sites die het kunnen, maar mods niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:10 schreef Qunix het volgende:
Kut TT zeg
Iig ben ik nu uploaden: 589824/11406706 bytes @ 119 kb/sec
Kan een mod eigenlijk html gebruiken in een post?
Werktquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:12 schreef Qunix het volgende:
BTW... Hier komt hij: http://www.youtube.com/watch?v=vIlus2N-7I8
If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process.
Dus nog even gedult
Check de linkquote:
Okquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen alleen FA's en Admins... Er zijn ook nog een paar mensen die Admin zijn van sub-sites die het kunnen, maar mods niet.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:18 schreef NanKing het volgende:
Sorry btw dat je niet meer in de L staat.
Maar de OP staat op iemand anders zijn webruimte, zal het snel regelen.
.
Jijquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:18 schreef NanKing het volgende:
.
jup... clippie gevonden, muziek harder gedaan, qtje + aankondeging erbij gedaan, renderen, en uploaden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
Captain GO! - Sir Duke On The DDR Machine??
Zag trouwens dat de laatste url van in de lijst van vorige topics niet goed was, maar even gerepareerdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:18 schreef NanKing het volgende:
.
Dank jequote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zag trouwens dat de laatste url van in de lijst van vorige topics niet goed was, maar even gerepareerd![]()
Net voordat dat filmpje erop stond was het een link naar een verhaal over een pompoen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
jup... clippie gevonden, muziek harder gedaan, qtje + aankondeging erbij gedaan, renderen, en uploaden.
Niet een geweldige clipmaar muziek is wel grappig
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Net voordat dat filmpje erop stond was het een link naar een verhaal over een pompoen.![]()
had hij niet een ban? (quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:24 schreef Qunix het volgende:
Is P-L dood?
Hebben we hem weg gepest?
Of is hij begonnen aan een leven?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:24 schreef Qunix het volgende:
Is P-L dood?
Hebben we hem weg gepest?
Of is hij begonnen aan een leven?
Zal wel het zelfde zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:25 schreef NanKing het volgende:
Waar is sebasser? Ligt hij nog in bed die vlegel
Ik snapte het ook niet. Ik klikte op de link (toen je hem net had gepost) en toen kreeg ik een filmpje met een pompoen die zijn levensverhaal aan me begon te vertellen.quote:
Nu je het zegt!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:25 schreef NanKing het volgende:
Waar is sebasser? Ligt hij nog in bed die vlegel
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet. Ik klikte op de link (toen je hem net had gepost) en toen kreeg ik een filmpje met een pompoen die zijn levensverhaal aan me begon te vertellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |