Je bedoeld een wiggâh?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:52 schreef DeeCruise het volgende:
Jammer dat je fotoboek het niet doet....Je loopt niet toevallig in een broek die je 8 maten te groot is, waarbij je onderbroek boven je riem uitsteekt, je draagt geen basketball-shirts, een belachelijke jas met bontkraag, en een mutsje terwijl het 35 graden is, en dit alles voorzien van je gang-colours?
Geen flauw idee hoe je zoiets noemt...Laten we het op een al dan niet gekleurde triangeljosti houden met bendekleuren...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je bedoeld een wiggâh?
En verder, elke Mac is toch een ruktoko om je voor te halen?
dáár ging 't misquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:47 schreef CecilBDemented het volgende:
Ja nu maar eens mijn gal spugen over de mac in woerden.
Denk je wat ik kom binnen
Daar heb je meer dan een tientje nodig en dat trekt ts niet...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:03 schreef Harry_Sack het volgende:
ga dan naar het wokpaleis man!
En dan wel met je handen eten...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:09 schreef Inorbit het volgende:
De mac in woerden is ranzig. ga naar die in bodegraven. het "voedsel" is er even ranzig. maar de tafels zijn er schoon
mijn handen zijn ook schoon. neem jij mes en vork mee naar de mac?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:15 schreef Principessa het volgende:
[..]
En dan wel met je handen eten...![]()
dáár ging 't misquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:47 schreef CecilBDemented het volgende:
Ja nu maar eens mijn gal spugen over de mac in woerden.
Denk je wat ik kom binnen
Wel een beetje extreem, maar goed, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:47 schreef CecilBDemented het volgende:
Ik kan je zeggen ga er van de week weer heen en ga een uur lang staat op de zelfde plek.
En geef nergens andwoord op als ze het vragen! Eikels.
Als kraakhelderheid? Wat is dat voor norm?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:38 schreef Xuavis het volgende:
McDonald's restaurants buiten de randstad zijn over het algemeen beter, zowel qua service als kraakhelderheid.
Mcdonald's![]()
Ben je een vrouw? Je hebt in ieder geval de humor van een vrouw.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:00 schreef CecilBDemented het volgende:
Terug naar de mac.
Vind het gewoon vaag dat wantrouwende gedoe.
Had geen shotgun bij me! enkel wat explosive shuriken
en nitro glycerine niks ernstigs ofzo.
zelfde eigenaar vlgs mij, tesamen met die in Gouda?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:09 schreef Inorbit het volgende:
De mac in woerden is ranzig. ga naar die in bodegraven. het "voedsel" is er even ranzig. maar de tafels zijn er schoon
Norm is KSK&Wquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:19 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Als kraakhelderheid? Wat is dat voor norm?
Kraakhelderheid
Ben je wel goed snik?
Hoi:quote:Op zondag 23 juli 2006 12:08 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Van te vet eten kun je erg agressief worden. Dat zit er achter bij die figuren.
PATAT![]()
![]()
HAMBURGERS![]()
CHEESEBRAAKZOOI![]()
![]()
![]()
ALLE VETTE VOEDSEL.![]()
Maak jij foto's van alles wat je eet ofzo?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:03 schreef PimpNLimp het volgende:
[..]
Hoi:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kipstukjes waren dus taai... snol die me hielp was onvriendelijk, sigaret in haar bek.
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maak jij foto's van alles wat je eet ofzo?
Niet iedereen eet altijd zo luxe.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maak jij foto's van alles wat je eet ofzo?
Ruik je wat?quote:
Heeft die snol haar poes niet uitgedrukt boven je sandwich? Wat ziet die saus er ranzig uit zegquote:Op zondag 23 juli 2006 13:03 schreef PimpNLimp het volgende:
[..]
Hoi:
Die kipstukjes waren dus taai... snol die me hielp was onvriendelijk, sigaret in haar bek.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |