Ja nu maar eens mijn gal spugen over de mac in Woerden.
Denk je wat, ik kom binnen. Ga zowat op mijn smoel omdat er gvd bij de deur een drempel ligt van cm of 7 a 8.
Ok ik overleef de binnenkomst. God zij dank.
Dus ik ga even tegen een muurtje staan omdat mijn vriendin haar muts aan het uitvwringen was(plassen dus).
Komt er een idioot van de MC Donalds genaamd Mike (<--- ooit in een ver verleden mee moeten werken bij de Bijenkorf daarom herkende ik hem, Hij mij niet haha), achter de counter vandaan naar mij toe.
Op 30 cm afstand, das best dichtbij, vraagt hij mij: " Wat sta je te doen? Waarom sta je hier?
Waarom ben je hier?"
Inmiddels staat de bedrijfsleider mee te kijken....
En ja een beveiligings persoon. Ja we hebben zware beveiliging bij de MAC in Woerden.
2 meter groot breed! Moest alleen wel ballonen opblazen maar dat geeft niet.
Waarop ik antwoord :" wat zou jij doen bij een MC Donalds?" Geen antwoord. Nee, volgende vraag:
"Waarom sta je hier?" Waarop ik antwoord:" ik sta te wachten op mijn girlfriend."
Waarop hij weer in de aanval ging.
"Waar is ze dan?!"Ze staat nu inmiddels naast me. "ohhh ohh dan is het goed."
Jesus Christus Ik heb mijn eten, ga zitten word ik potjandikkie continue aangegaapt door die beveiligingspik! Nou ik kan je zeggen das niet bevorderlijk voor je eetlust.
Maar is MC Donalds Woerden de enige MC waar je bijna mee naar een verhoorkamertje wordt genomen als je 30 seconden staat te wachten?
Ik kan je zeggen: ga er van de week weer heen en ga een uur lang staat op de zelfde plek.
En geef nergens andwoord op als ze het vragen! Eikels.
Mochten mensen er toevalig heen gaan.
Blijf gewoon stokstijf staan bij de vitrine met Cars figuurtjes.
See what happens.
[/quote]
ik heb het even wat aantrekkelijker gemaakt...
En ze leefden nog lang en gelukkig