Als je op vakantie naar buitenland gaat, was dat ook vrij lastig geweest om te volgen. Maar gezien je reactie blijf je dus thuis?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik kutterdekut zegIk wilde het niet volgen!
hoho!! Dat kost minstens een week voor ik zoiets zeg hèquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:40 schreef teamlead het volgende:
er is geen ontkomen aan... uiterlijk de 22e heb je weer "vriendinnen op de koffie"
Ja, ik blijf thuis. Mijn vriend is dan waarschijnlijk alweer aan het werk en alleen op vakantie vind ik maar niks.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Als je op vakantie naar buitenland gaat, was dat ook vrij lastig geweest om te volgen. Maar gezien je reactie blijf je dus thuis?
Snap ik. Zoveel mooie kerels en er dan niet aan mogen komen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik blijf thuis. Mijn vriend is dan waarschijnlijk alweer aan het werk en alleen op vakantie vind ik maar niks.
Ach dagjes uit is toch ook leuk Isa.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik blijf thuis. Mijn vriend is dan waarschijnlijk alweer aan het werk en alleen op vakantie vind ik maar niks.
Is dat een afspraakje?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:04 schreef nachtzuster het volgende:
Ach dagjes uit is toch ook leuk Isa.
naar Aalsmeer bijvoorbeeld![]()
Wat mij betreft welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat een afspraakje?(het was zooooo leuk vorig jaar
)
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ach dagjes uit is toch ook leuk Isa.
naar Aalsmeer bijvoorbeeld![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:52 schreef nachtzuster het volgende:
btw denk echt wel dat je het volhoudt om niet te kijken![]()
Gewoon Tv meenemen met kabelquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:55 schreef D.Rose het volgende:
damn, als het begint ben ik (waarschijnlijk) op vakantie
Ik denk er nog wel ff over naquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gewoon Tv meenemen met kabel
Neem je een tv mee met een sateliet-verbinding ofzo
owjah, er moet ook ge-Fokt worden natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt tegenwoordig ook gewoon internet op palmtop formaat hoorVeel makkelijker.
Eej Snappiequote:
Ze zijn nu ook gratis, maar er valt nog weinig te zienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:10 schreef nachtzuster het volgende:
Sjonge moeten we nou nog vier weken afwachten of die streams gratis zijn![]()
It's a date!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Eej Snappie![]()
Dit jaar moet je echt meegaan hoor![]()
Sjonge moeten we nou nog vier weken afwachten of die streams gratis zijn![]()
En als vanouds doet die het bij mij nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze zijn nu ook gratis, maar er valt nog weinig te zien
eigenlijk valt er veel te zien, het is nu gewoon Talpa-stream
http://bb.florisd.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |