Maak het even moeilijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:36 schreef NorthernStar het volgende:
Kunnen we geen poule maken?
Hoe lang tot de eerste dronken ligt te kotsen. Tot de eerste die jankt. Tot de eerste sex. etc.
Je had toch ook een linkje?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:33 schreef APK het volgende:
Er is nu blijkbaar een hit over 'een toppertjje en een breezer Ananas'
Ik kende het helemaal niet, maar ik vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:08 schreef APK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mex4ux1i1_U&search=toppertjeb
Alle remmen los!![]()
Leuk voor jou.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:18 schreef Pinball het volgende:
Ik kende het helemaal niet, maar ik vind het wel leuk.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:33 schreef APK het volgende:
JIJ MOET^TGVD DOOD. GRANCIRKELHAPPER!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:25 schreef NorthernStar het volgende:
Plus dat ik APK niet vertrouw natuurlijk. Waarschijnlijk kent hij iemand die het huis ingaat en heeft hij dit allang afgesproken.![]()
In het vorige topic dachten ze er anders over.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:35 schreef teamlead het volgende:
Natuurlijk zingen ze dat.. waarschijnlijk de eerste dag al
ik heb het vanavond iets te vaak voorbij horen komenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
In het vorige topic dachten ze er anders over.![]()
Ik weet niet wat een toppertje is en ik wil het ook niet weten.quote:
Kom je toevallig net terug van 6 weken Zimbabwe ofzo?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een toppertje is en ik wil het ook niet weten.![]()
Jaaaaa! We hebben een kandidaat!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik wil best 10 euro met je wedden, ik zeg dan uiteraard nee. Zou me god niet weten wat het wordt maar voor een weddenschap ben ik wel te porren.
Hoe gaan we afrekenen, Internet bankieren?![]()
Ik denk dat je hem gaat winnenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:00 schreef APK het volgende:
[..]
Jaaaaa! We hebben een kandidaat!![]()
Weddenschap gaat in op het moment dat de streams starten.
Betaling via Postbank, moneybookers of whatever, okay?
Hij staat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:00 schreef APK het volgende:
[..]
Jaaaaa! We hebben een kandidaat!![]()
Weddenschap gaat in op het moment dat de streams starten.
Betaling via Postbank, moneybookers of whatever, okay?
Ik ook, anders bied ik hem niet aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:02 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem gaat winnen![]()
Denk het ook, luister hem nu voor het eerst. Wat een ontiegelijk BB nummer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:02 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem gaat winnen![]()
Na na naa naaa naaaaa.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Denk het ook, luister hem nu voor het eerst. Wat een ontiegelijk BB nummer.![]()
voldoende?quote:Doet mijn een toppertje en een breezer ananas, en doe d'r ook maar een dubbele whiskey baai.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:12 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Zouden ze ook:
Ik heb een boot! Haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloot!
gaan zingen?
Lijkt mij wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:10 schreef Pinball het volgende:
Misschien even vooraf vastleggen wanneer het als 'zingen' geteld wordt.
Is 1 keer
[..]
voldoende?
Meteen een weddenschap aanbieden, dan krijgen we nog een leuk topic.quote:
Ik vind die van basshunter echt wel vet, wedden dat ze die gaan zingenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:23 schreef Sanne het volgende:
Dat liedje zit in mijn hoofd sinds ik het filmpje heb gezien. Wat zeg ik? Sinds ik er drie versies van gezien heb.
Moeder de vrouw is met kroost naar het park of zo? Of zit je met zo'n lullige headset op je knar?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:15 schreef Jappie het volgende:
2 uur non-stop inmiddels alweer [afbeelding] [afbeelding]
Niets van dat alles....sterker nog....ik wilde vanochtend proberen om het nummer voor mezelf te houden (via kopelefoon) maar werd daarop prompt op de vingers getikt door zowel zoon en vrouwlief..quote:Op zondag 23 juli 2006 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeder de vrouw is met kroost naar het park of zo? Of zit je met zo'n lullige headset op je knar?![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:24 schreef Jappie het volgende:
Sinds een paar dagen heb ik het nummer niet alleen op mijn PC ; maar tevens op de telefoon......vanaf dag 2 staat het nummer ook bij mijn voltallige schoonfamilie op de telefoon en ze zijn allemaal laaiend enthousiast.![]()
![]()
Ik kijk wel fris uit.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Even klikken:
http://www.youtube.com/watch?v=w2UfIyhOpRg&mode=related&search=toppertje
Dan toch liever toppertje in mijn hoofdquote:Op zondag 23 juli 2006 14:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kijk wel fris uit.
Ik heb net 3 uur 'Schnappie' moeten draaien om dat Toppertje uit mijn hoofd te krijgen.
Mail je betfair dat ze de market moeten openen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:33 schreef APK het volgende:
Ik zet 10¤ op dat een van de bewoners dat binnen 14 dagen -nadat de streams beginnen- gaat zingen.
Wie durft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |