Hij is eng.quote:
Ik roep er even eentje bij:quote:
Vind ik ook. Want ik haak gewoon overal in op een topic, en ik heb beetje sturing nodig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is eng.
Dit topic ging over tieten, maar nu gaat het opeens over LS.
Een mod zou er iets aan moeten doen.
Oh wacht van dat is toch niks van te zien door dat enorme oerwoud die zijn penis beschermtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:25 schreef Falco het volgende:
De volgende stap is de penis van LS in dit topic
Zeg, dat jij je er niet netjes scheert, hoef je een ander niet op aan te vallen hoor. VIESPEUK, jij zal er zelf wel zo'n pluizige vieze bos haar hebben zitten...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Oh wacht van dat is toch niks van te zien door dat enorme oerwoud die zijn penis beschermt
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeg, dat jij je er niet netjes scheert, hoef je een ander niet op aan te vallen hoor. VIESPEUK, jij zal er zelf wel zo'n pluizige vieze bos haar hebben zitten...![]()
quote:
1 |
Geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:44 schreef Falco het volgende:
Kan je gewoon niet wegblijven uit dit soort topics Bong? Telkens als je post en dit topic bovenaan de MyAT zie staan, hoop ik op een fraaie blote cap. Maar nee, niets van dat!
Poster is dodelijk saai of sterft ooit aan de gevolgen daarvan.quote:
Om de saaiheid wat te verdrijven en Falco tevreden te stemmen hier een pic van Ingrid:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Poster is dodelijk saai of sterft ooit aan de gevolgen daarvan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |