het plaatje ook ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:35 schreef Eririn het volgende:
[..]
Tubgirl
OMG ik heb tubgirl gepost~11!11!1![]()
En nu weer![]()
2 keer..![]()
een katquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat is dat ding in je ava eigenlijk?
Vraag me het al een tijdje af![]()
Ik snap het zelf ook niet echt..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, kan het er niet echt van maken... Lijkt namelijk meer op een opgeblazen insect ofzo![]()
Wat is eigenlijk de oriëntatie van dat ding? Moet ik het van boven naar beneden bekijken, of juist andersom?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:44 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet echt..![]()
Maar toch is hij schattig![]()
Eerste gezicht dacht ik een klok, toen een eiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de oriëntatie van dat ding? Moet ik het van boven naar beneden bekijken, of juist andersom?
Schattig? Mwoh, gaat wel![]()
Bloed in je alcohol?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:46 schreef Qunix het volgende:
18%
Heb ik een keuze?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bloed in je alcohol?
of bedoel je het renderen?
Hoe moet ik het weten ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de oriëntatie van dat ding? Moet ik het van boven naar beneden bekijken, of juist andersom?
Schattig? Mwoh, gaat wel![]()
Een klokquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eerste gezicht dacht ik een klok, toen een ei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |