Parttime. En vorig jaar gaf ze ook mensen vrij, die zo nodig op wintersportvakantie moesten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:56 schreef Casparovvv het volgende:
Je bent vroeg genoeg, de planning is nog lang niet gemaakt. Gewoon doordrangen en de 'ernst' van de situatie duidelijk maken met een beetje emotie/gevoel.
Ben je parttime hulpkracht of fulltime medewerker?
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:05 schreef Dementor het volgende:
Als je vrij wilt moet je vrij nemen.
Dat is het beste wat je kan doen, denk dat de AH daar ook op aanstuurt om jou zelf te motiveren om ontslag te nemen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:08 schreef Trayek het volgende:
Ik ben 21, dan ben ik snel "te duur". Maar idd, als ze me niet vrij geven neem ik 2 maand voor december ontslag, dat is mijn opzegtermijn.
Dat je dan snel 'te duur' bent is waar. Maar het is gewoon al triest dat ze je geen vrij kunnen geven wanneer je het iets van 4 maanden (!!!) van te voren vraagt. De meeste mensen zouden gewoon niet op komen dagen denk ik of zich ziek melden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:08 schreef Trayek het volgende:
Ik ben 21, dan ben ik snel "te duur". Maar idd, als ze me niet vrij geven neem ik 2 maand voor december ontslag, dat is mijn opzegtermijn.
Achterlijke Hoerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:10 schreef Retro_Doll het volgende:
ooowhaha ik dacht AH was een afkorting voor een scheldwoord, met de H kon ik wel wat verzinnen maar de A begreep ik niet
Nee, de manager ligt momenteel in het ziekenhuis. De baas in kwestie iets lager idd...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:11 schreef Dementor het volgende:
ipv ontslag te nemen kun je ook eens de boel wat hoger op in het filiaal aankaarten.
Tenzij je "baas" de filiaalmanager is natuurlijk.
nice!!quote:
Ik woon in een studentenhuis, doe momenteel HBO...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Werken bij de AH op je 21e en dan nog zeuren... wow.. je verruilt de ene crappy job zó voor de andere, of ga een fatsoenlijke studie doen met het geld wat je hebt gespaart op een HBO-instelling en je komt misschien ooit nog wel eens weg van de crappy baantjes.
Je hebt gelijk,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:19 schreef Dementor het volgende:
Daar verbaas ik mij ook altijd overstudenten die nog steeds bij de AH werken.
Daar sta je dan uren achter elkaar vakken te vullen, je geest sterft echt af.
Goed genoeg, respect enzo. Even volhouden nog. Ik ben nu 20 en ga ook een crappy baan scoren, zodat ik geld genoeg heb om te studeren.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:15 schreef Trayek het volgende:
[..]
Ik woon in een studentenhuis, doe momenteel HBO...
Nog 1 jaartje, dan ben ik daar vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |