abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40060476
Goed, de situatie is dus zo:
Mijn vriendin, uit Amerika, komt naar Nederland met kerstmis. Eerst zouden we naar London en Schotland, daarna zouden we terug naar NL om daar kerstmis te vieren met mijn ouders.

Daar heb ik natuurlijk vrij voor nodig, dus ik denk, ik ben er vroeg bij, vergeet ik het ook niet meer. Dus ik vraag aan mijn baas of ik het in de agenda moet schrijven of dat ze het liever op een briefje in haar postvak wil, en dan zegt ze dat de AH nooit mensen vrij geeft met de kerstdagen!

Nu "zou ze erover nadenken"...bah.
pi_40060522
Je bent vroeg genoeg, de planning is nog lang niet gemaakt. Gewoon doordrangen en de 'ernst' van de situatie duidelijk maken met een beetje emotie/gevoel.

Ben je parttime hulpkracht of fulltime medewerker?
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:56:31 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_40060526
1 voordeel heb je: het is niet zo fakking warm met kerst
pi_40060718
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:56 schreef Casparovvv het volgende:
Je bent vroeg genoeg, de planning is nog lang niet gemaakt. Gewoon doordrangen en de 'ernst' van de situatie duidelijk maken met een beetje emotie/gevoel.

Ben je parttime hulpkracht of fulltime medewerker?
Parttime. En vorig jaar gaf ze ook mensen vrij, die zo nodig op wintersportvakantie moesten.

Enneeeh...het is natuurlijk zo warm als je het zelf maakt met kerstmis
pi_40060757
Als je vrij wilt moet je vrij nemen.
pi_40060780
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:05 schreef Dementor het volgende:
Als je vrij wilt moet je vrij nemen.
Wat hij zegt.
Je hebt (ruim) op tijd aangegeven dat je met kerstmis vrij wilt. AH regelt maar fijn iemand anders dan.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:06:47 #7
116894 AlttC
Weet het toch wel beter.
pi_40060788
Ik zou eerlijk gezegd denk ik ontslag nemen.
Een bijbaantje vind je zo wel weer. Gewoon gezeik dat ze je nu geen vrij kunnen geven voor kerst.
The best thing about the truth is that you can make it up...
pi_40060806
Wat is AH
Het is een gekkenhuis, wat zeg ik ziekenhuis
ik leg het uit, zeg het zelfs in gebrekkig Duits
"es ist ein Krankenhaus"
pi_40060839
Ik ben 21, dan ben ik snel "te duur". Maar idd, als ze me niet vrij geven neem ik 2 maand voor december ontslag, dat is mijn opzegtermijn.
pi_40060848
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:07 schreef Retro_Doll het volgende:
Wat is AH
Appie Heijn.
pi_40060903
ooow haha ik dacht AH was een afkorting voor een scheldwoord, met de H kon ik wel wat verzinnen maar de A begreep ik niet
"es ist ein Krankenhaus"
pi_40060931
ipv ontslag te nemen kun je ook eens de boel wat hoger op in het filiaal aankaarten.
Tenzij je "baas" de filiaalmanager is natuurlijk.
pi_40060933
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:08 schreef Trayek het volgende:
Ik ben 21, dan ben ik snel "te duur". Maar idd, als ze me niet vrij geven neem ik 2 maand voor december ontslag, dat is mijn opzegtermijn.
Dat is het beste wat je kan doen, denk dat de AH daar ook op aanstuurt om jou zelf te motiveren om ontslag te nemen.
Scheelt voor hun veel geld.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:13:03 #14
116894 AlttC
Weet het toch wel beter.
pi_40060961
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:08 schreef Trayek het volgende:
Dat je dan snel 'te duur' bent is waar. Maar het is gewoon al triest dat ze je geen vrij kunnen geven wanneer je het iets van 4 maanden (!!!) van te voren vraagt. De meeste mensen zouden gewoon niet op komen dagen denk ik of zich ziek melden.

Baantjes kan je altijd nog vinden (al kost het wat tijd); je vriendin is lastiger om op te zoeken.
The best thing about the truth is that you can make it up...
pi_40060976
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:10 schreef Retro_Doll het volgende:
ooow haha ik dacht AH was een afkorting voor een scheldwoord, met de H kon ik wel wat verzinnen maar de A begreep ik niet
Achterlijke Hoer
Het enige dat rijmt op Niels is (spoor)biels...
pi_40060986
Werken bij de AH op je 21e en dan nog zeuren... wow.. je verruilt de ene crappy job zó voor de andere, of ga een fatsoenlijke studie doen met het geld wat je hebt gespaart op een HBO-instelling en je komt misschien ooit nog wel eens weg van de crappy baantjes.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_40061011
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:11 schreef Dementor het volgende:
ipv ontslag te nemen kun je ook eens de boel wat hoger op in het filiaal aankaarten.
Tenzij je "baas" de filiaalmanager is natuurlijk.
Nee, de manager ligt momenteel in het ziekenhuis. De baas in kwestie iets lager idd...
Maar die manager is net nieuw, die is er nu zo'n 2 weken..
pi_40061019
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:13 schreef -Nielz- het volgende:

[..]

Achterlijke Hoer
nice!!
"es ist ein Krankenhaus"
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:15:25 #19
138993 Pinbal
Electric Monk
pi_40061030
Jij hebt wel een stomme baas.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_40061036
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Werken bij de AH op je 21e en dan nog zeuren... wow.. je verruilt de ene crappy job zó voor de andere, of ga een fatsoenlijke studie doen met het geld wat je hebt gespaart op een HBO-instelling en je komt misschien ooit nog wel eens weg van de crappy baantjes.
Ik woon in een studentenhuis, doe momenteel HBO...
Nog 1 jaartje, dan ben ik daar vanaf.
pi_40061087
Neem ontslag, want et is echt een kutbaan als je niet eens met kerst vrij krijgt.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_40061120
Daar verbaas ik mij ook altijd over studenten die nog steeds bij de AH werken.
Daar sta je dan uren achter elkaar vakken te vullen, je geest sterft echt af.
pi_40061219
Klopt. Maar ik heb een baan, hoef ik geen tweede te zoeken. Ik _wil_ idd wel een andere...maar ik ben redelijk lui
pi_40061254
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:19 schreef Dementor het volgende:
Daar verbaas ik mij ook altijd over studenten die nog steeds bij de AH werken.
Daar sta je dan uren achter elkaar vakken te vullen, je geest sterft echt af.
Je hebt gelijk,
maar vind eens een andere leuke bijbaan
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_40061354
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:15 schreef Trayek het volgende:

[..]

Ik woon in een studentenhuis, doe momenteel HBO...
Nog 1 jaartje, dan ben ik daar vanaf.
Goed genoeg, respect enzo. Even volhouden nog. Ik ben nu 20 en ga ook een crappy baan scoren, zodat ik geld genoeg heb om te studeren.
We'll keep on whispering our mantras.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')