Daar kan ik geen nee tegen zeggen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
!!! Je bent de eerste die het ook kent! Trouwen?
Ja, dan is de relatie al in het slop geraakt.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, dan is de relatie al in het slop geraakt.![]()
En UPC info zegt Alicia Keys, ze is wel erg veranderdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:12 schreef Pheno het volgende:
Ah, MTV: Metallica concert van juni denk ik
Ja. En het bazinnetje werd altijd ontvoerd door Aliens of zombies.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:12 schreef DaMart het volgende:
Daar kan ik geen nee tegen zeggen!![]()
Maar dan moeten ze wel de openingstune van courage spelen in plaats van 'daar komt de bruid'!![]()
Kun je nagaan hoe erg het al is!quote:
ow wachtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:13 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja. En het bazinnetje werd altijd ontvoerd door Aliens of zombies.En Courage kon eigenlijk alleen maar hysterisch rondrennen.
![]()
quote:
liefie_ !quote:
zwaar metaal!quote:
knuffeltietenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:17 schreef Thisbe het volgende:
Niks mis met liefie hoor, ze heeft een goede voorgevel.
Ach, in Rusland was het ook koudquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:24 schreef nixxx het volgende:
en daar gingen goebbels en vrouw
kon march of the penguins niet vinden dus der untergang maar
Nee, eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:25 schreef Thisbe het volgende:
Der Untergang is ook echt een gezellige film om te gaan kijken zo op de vrijdagavond.
in je eentje is het altijd gezelligquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:25 schreef Thisbe het volgende:
Der Untergang is ook echt een gezellige film om te gaan kijken zo op de vrijdagavond.
Of Q.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
in je eentje is het altijd gezelligmits bier..
verdammt noch mal, ik lijk wel een alcoholist zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |