Je komt voor hééénk?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:58 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik ken het ook nietAlleen ik kom niet voor de koffie.
of juist niet omdat je onder normale omstandigheden (En dan bedoel ik niet internet) je mensen langzaam leert kennen doorgronden en begrijpenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar vrienden kennen je zeer waarschijnlijk ook in verschillende sociale omstandigheden. Bij mensen die je pas kent zal het verschil dus sterker opvallen.
Ik laat vriending thuis, en ik ben trouw als een hond. M.a.w. seks valt ook af.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor de sex is het tot dusver aanzienlijk minder.
Like wiequote:
Hmm, mij is dat toch wel regelmatig opgevallen bij anderen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of juist niet omdat je onder normale omstandigheden (En dan bedoel ik niet internet) je mensen langzaam leert kennen doorgronden en begrijpen
en zul je dus niet snel verbaasd zijn zo van he dit gedrag is niet wat ik verwacht van jou omdat je nog niet weet wat te verwachten
Geen idee wat jouw normale voorkeur is qua kroegen, maar wat betreft bier is café België uiteraard veruit superieurquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:01 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik laat vriending thuis, en ik ben trouw als een hond. M.a.w. seks valt ook af.
Bier?
Henk Westbroek? Voormalig zanger van Het Goede Doel? Belgiééééééééquote:
Voor een digitale persoonlijkheid, danku.quote:
Een digitaliseerbare persoonlijkheid, oh koningin van uit context getrokken opmerkingenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Voor een digitale persoonlijkheid, danku..
Een beetje mijn opmerkingen uit zijn context halen, wat denk je wel!.
Ach, ik zie wel waar ik komquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen idee wat jouw normale voorkeur is qua kroegen, maar wat betreft bier is café België uiteraard veruit superieur. Alhoewel je een pilsje best bij Stairway kan drinken, heb alleen zo even geen idee meer wat ze ook al weer standaard op tap hebben.
Drama-queen was het. Niet snel iets anders ervan maken, killerbeequote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een digitaliseerbare persoonlijkheid, oh koningin van uit context getrokken opmerkingen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Drama-queen was het. Niet snel iets anders ervan maken, killerbee.
Volgens mij bedoelde Mercury het niet zoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding] She's a Drama Queen
Gunpowder, gelatine
Dynamite with a laser beam
Guaranteed to blow your mind
Anytime [afbeelding].
Dat heb ik nou al jaren bij Teo Torriate.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Mercury het niet zo
wel een toffe kroegquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:24 schreef Pheno het volgende:
Boogie Wonderland is ook niet meer wat het geweest is. VH1 vindt "tainted love" daarbij horen
vastquote:
Beetje jammer dat die krengen zo duur zjn...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:20 schreef Pheno het volgende:
New Super Mario Bros voor de Nintendo DS is trouwens extreem leuk
"gratis" bij een mobielabo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die krengen zo duur zjn...Nintendo
Vh1 is je onbekend merk ik alquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:33 schreef Thisbe het volgende:
Boogie wonderland in Nijmegen? The horror. Waar hebben ze de Spijker gelaten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |