Ze kwam net uit je bed?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:48 schreef nixxx het volgende:
groetjes van Christine
zoiets ja.quote:
In zijn column in de Story.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar heeft Gerard J deze uitlatingen mogen doen?
Je leest de story.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In zijn column in de Story.![]()
Gerard Joling geeft stemadvies
Zeg maar het hele topic op mij na.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welke Fokkers ken je In RL Of heb je ontmoet?.
Ik las het op FOK.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je leest de story.![]()
![]()
Ik weet niet wat schokkender is.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeg maar het hele topic op mij na.![]()
Dat valt best mee. Ik heb niemand ontmoet naar aanleiding van R&P SC (alhoewel Singles natuurlijk een ander verhaal is).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeg maar het hele topic op mij na.![]()
En Mokster en Airwin dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Ik heb niemand ontmoet naar aanleiding van R&P SC (alhoewel Singles natuurlijk een ander verhaal is).
Die waren op de verjaardag van Christine, evenals vibri/MissMSX en Q. (die ik wel al eerder gezien had).quote:
En mij dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Ik heb niemand ontmoet naar aanleiding van R&P SC (alhoewel Singles natuurlijk een ander verhaal is).
CD-plundermeet als ik me goed herinner.quote:
En C ken je van?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die waren op de verjaardag van Christine, evenals vibri/MissMSX en Q. (die ik wel al eerder gezien had).
Jullie gaan ook al naar elkaars verjaardagen toe?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die waren op de verjaardag van Christine, evenals vibri/MissMSX en Q. (die ik wel al eerder gezien had).
Nooit geweest.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
CD-plundermeet als ik me goed herinner.
Singles/fotoboekchats/minimeets.quote:
Op wiens verjaardag ben jij ook alweer geweest beste Plato?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jullie gaan ook al naar elkaars verjaardagen toe?![]()
Ik zal nog eens voor je koken...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |