Ja nu brengt er niemand meer koekjes mee bij de ochtend koffie en theequote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...heb ander werk...daar de hele dag op [HOMO] zitten...zullen ze wel neit waarderen....klets dus nu wat meer in POL en NWS...kan ik nog mee wegkomen. En ik fok enkel op het werk....daarbij had ik gewoon ook weinig meer te zeggen.
Ik zou 'm op het moment niet eens naar binnen weten te krijgen. Een vrouw windt me dus echt niet op...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:52 schreef cinnamongirl het volgende:
In een ander topic werd geopperd dat 'echte homo's' niet kunnen klaarkomen in een vrouw, en dat werd beweerd door een homo!
Is dat nu een sterk staaltje machohomogedrag of hoe zit het?
Ja. Of althans, ze dácht dat ze hetero was, maar ze kon het nog niet met zekerheid zeggen omdat ze nog niks met een vrouw gedaan had.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Die mensen die dat beweren zijn zeker hetero?
En als ze nou heeeeel lekker kan pijpen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik zou 'm op het moment niet eens naar binnen weten te krijgen. Een vrouw windt me dus echt niet op...
Zekers...heb nu weer uitdagend werk...en leer veel...zat bij het bedrijf van de T shirts toch een beetje vastgeroest.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja nu brengt er niemand meer koekjes mee bij de ochtend koffie en thee
dus daarmee wordt je wel node gemist![]()
![]()
en bij de nieuwe baas heb je het beter naar je zin dan bij dat bedrijf van de T shirts![]()
Maar hoe kan het dan dat zoveel homo's relaties hebben gehad met vrouwen en zelfs kinderen hebben verwekt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik zou 'm op het moment niet eens naar binnen weten te krijgen. Een vrouw windt me dus echt niet op...
Hetero's zeggen vaker rare dingen als het om homoseksualiteit gaat, verder niet op letten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Of althans, ze dácht dat ze hetero was, maar ze kon het nog niet met zekerheid zeggen omdat ze nog niks met een vrouw gedaan had.
.
Lief!quote:
Tja, niet iedereen is hetzelfde. Ik heb het alleen over hoe het bij mij zit. Misschien dachten ze tijdens de daad wel aan seks met een lekkere vent, ik weet het niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat zoveel homo's relaties hebben gehad met vrouwen en zelfs kinderen hebben verwekt?
Zoals bijvoorbeeld Geert Hoes.
Die mag jij dan echt gaan beantwoorden SCH...hier brand ik mijn vingers verder niet aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat zoveel homo's relaties hebben gehad met vrouwen en zelfs kinderen hebben verwekt?
Of draaiden ze d'r op haar buik en deden ze hun ogen dicht, zoals in Brokeback Mountainquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen is hetzelfde. Ik heb het alleen over hoe het bij mij zit. Misschien dachten ze tijdens de daad wel aan seks met een lekkere vent, ik weet het niet.
Als ik het me goed herinner dan was er ook een user die ook eerst getrouwd was en een kind had, ik kan me vergissen in de naam (en het spijt me als ik dat doe) maar volgens mij was het de user purmernoord.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Niet verklappen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Of draaiden ze d'r op haar buik en deden ze hun ogen dicht, zoals in Brokeback Mountain![]()
Dank jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lief!Gefeliciteerd trouwens nog....met het getrouw gedoe dan.
er is niks mis met het geheugen van jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner dan was er ook een user die ook eerst getrouwd was en een kind had, ik kan me vergissen in de naam (en het spijt me als ik dat doe) maar volgens mij was het de user purmernoord.
Hou toch op seniele gekquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:19 schreef SCH het volgende:
Waarom ken ik jou eigenlijk niet Semisane, je fotoboek is veelbelovend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |