en een gehoorapparaat op je 30-stequote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:33 schreef remlof het volgende:
niets is zo gaaf als keihard muziek in je auto draaien
ja als het jouw eigen k u t muziek isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:33 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:33 schreef remlof het volgende:
Jaloersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:32 schreef MLF het volgende:
die zijn echt niet lekker, die gasten sporen niet, denken dat hun muziek het wel is
NIET dus
opzouten met je k....herrie
je bent echt niet popi hoor
je bent gewoon een loser
triest en ziek enzo
ook lekker op de snelweg met je ramen open... anders hoor je de wind zo erg..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:38 schreef MissX het volgende:
SchuldigMaar in de auto is de enigste plek waar die echt hard kan. Thuis heb ik buren waar ik rekening mee hou. En kan die dus niet echt snoeihard. Op straat hebben mensen er niet langer als een paar seconden last van.
Waar staat dat ik mijn ramen open hebquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:41 schreef murp het volgende:
[..]
ook lekker op de snelweg met je ramen open... anders hoor je de wind zo erg..![]()
die dingen die je oren vertiefenquote:
waren er maar meer mensen zoals jij..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:48 schreef Omkron het volgende:
Niet klagen... In Nederland is de auto zo'n beetje de enige plek waar je nog lekker van luide (eigen) muziek kan genieten.. zolang ze rijden is er niets aan de hand wat mij betreft. Ander verhaal wordt het als ze voor je deur blijven knallen zeg maar.. dat is dan asociaal.. voor de rest prima toch..
Je medemens wat gunnen, klein beetje tolerant zijn enzo..![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:47 schreef Steeven het volgende:
Ik heb altijd mijn ramen open en mijn muziek veel te hard om dit soort reacties, en op straat vooral blikken, uit te lokken. Maar veel last kun je er niet van hebben, want ik rij altijd 200.
jaja hoe zie jjj die blikken dan?????quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:47 schreef Steeven het volgende:
Ik heb altijd mijn ramen open en mijn muziek veel te hard om dit soort reacties, en op straat vooral blikken, uit te lokken. Maar veel last kun je er niet van hebben, want ik rij altijd 200.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |