quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:23 schreef postmortum het volgende:
Zoals we allemaal weten hebben we nu een bekende worstelaar in ons midden, daarom stel ik voor om een keer met zijn allen een gezellige Fok!meet te houden bij zijn worstelshow om te kijken of die zijn finishing move de lippentwister uithaalt
Ja, hoi. Wil je alsjeblieft stoppen met het vervuilen van andere topics met AZ of dingen die er aan gerelateerd zijn? Vind ik niet zo fijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:23 schreef postmortum het volgende:
Zoals we allemaal weten hebben we nu een bekende worstelaar in ons midden, daarom stel ik voor om een keer met zijn allen een gezellige Fok!meet te houden bij zijn worstelshow om te kijken of die zijn finishing move de lippentwister uithaalt
lippentwisterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:23 schreef postmortum het volgende:
En een IQ van maximaal 3.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:35 schreef Chowi het volgende:
Worstelen is voor stoere knapen met geoliede lichamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |