de lol lijkt mij er met zo'n luier ook af.quote:op vrijdag 21 juli 2006 21:15 schreef unrealmarc het volgende:
ze moeten toch iets te zeiken hebben.
laat ze bij de gaan zeiken dat de koffie te duur is in verhouding tot hun zegelspaaractie ofzo laat ze mij met rust latenquote:op vrijdag 21 juli 2006 21:15 schreef unrealmarc het volgende:
ze moeten toch iets te zeiken hebben.
ja! dan had-ie nu mooi thuis gezeten met een deuk in z'n gelaat!quote:op vrijdag 21 juli 2006 21:11 schreef tjdoornbos het volgende:
hij heeft gelukt dat ik niet uitgehaald heb.
quote:op zaterdag 22 juli 2006 10:50 schreef dennisreijbroek het volgende:
ik had van de week een ouw vrouwtje in de winkel die tegen mij aan t scheldenwas dat de jeugd geen respect had voor oudere. ik heb gezegt dat de oudere mensen geen respect hebben voor de jeugd en dat de jeugd geen respect gaat krijgen voor die ouwe zeikers als ze alleen maar blijven zeiken over alles en niks.
"vroeger was alles beter" ja, net alsof er vroeger geen jeugd was. stelletje bejaarde nozemsquote:op zaterdag 22 juli 2006 10:50 schreef dennisreijbroek het volgende:
ik had van de week een ouw vrouwtje in de winkel die tegen mij aan t scheldenwas dat de jeugd geen respect had voor oudere. ik heb gezegt dat de oudere mensen geen respect hebben voor de jeugd en dat de jeugd geen respect gaat krijgen voor die ouwe zeikers als ze alleen maar blijven zeiken over alles en niks.
hulde!quote:op zaterdag 22 juli 2006 10:50 schreef dennisreijbroek het volgende:
ze begon je gewoon opeens uit te schelden? of had je zelf iets gezegd wat dat veroorzaakte?quote:op zaterdag 22 juli 2006 10:50 schreef dennisreijbroek het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |