Buupquote:Op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:29 schreef Bupatih het volgende:
Cees Geel.
Die kale knakker denkt dat 'ie grappig is, terwijl 'ie dat duidelijk níét is.
Maar gelukkig weten wij beter!quote:
Ze komen er nog wel achter. Wij zijn nu eenmaal altijd wat sneller dan de restquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar gelukkig weten wij beter!En dáár gaat het om!
Zo is het maar net! En dat maakt ons zo ongelofelijk tof!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze komen er nog wel achter. Wij zijn nu eenmaal altijd wat sneller dan de rest![]()
O ja, bedoel je die.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zal even wat duidelijker zijn
"DIE mannentje"![]()
Of is het een doodsverwensing?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zal even wat duidelijker zijn
"DIE mannentje"![]()
Doe niet zo bureaucratischquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan toch wel verder kijken dan je neus lang is?
Of leer jij de kinderen uit je klas ook dat zij bij elk wissewasje maar even moeten aankloppen bij de leraar?
Jij noemt het efficiënt, ik noem het laks.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe niet zo bureaucratischAls het efficiënter is om iets aan iemand te vragen, dan is het verstandiger om dat te doen, dan om het zelf uit te gaan zoeken.
Maak gewoon gebruik van het collectief, niks mis mee met deze warmte.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij noemt het efficiënt, ik noem het laks.
Ik kan me nu al voorstellen hoe jij in een bedrijf zou functioneren:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij noemt het efficiënt, ik noem het laks.
Je mist 1 smiley om een L te formeren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan me nu al voorstellen hoe jij in een bedrijf zou functioneren:
Collega: Hee, Bupatih, jij hebt toch zaak X behandeld een paar maanden geleden? Kun je me kort vertellen waar dat over ging, want ik heb het nodig voor een nieuwe zaak.
Bupatih:Dat kun je gewoon nalezen in het dossier. Toon eens een beetje initiatief.
Collega:Maar... is het niet handiger als jij het gewoon meteen vertelt? Dat kost maar 30 seconden!
Bupatih: Doe niet zo laks. Je kunt het zelf opzoeken, zei ik toch!
Collega:Nou goed dan. Waarheb je het dossier opgeborgen?
Bupatih:Dat kun je opzoeken in de database
Collega:![]()
![]()
!
!
Jij gaat het helemaal maken als ambtenaar, Buup!![]()
Gefixt!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je mist 1 smiley om een L te formeren.![]()
Ten eerste, ik zal nooit een ambtenaar worden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan me nu al voorstellen hoe jij in een bedrijf zou functioneren:
Collega: Hee, Bupatih, jij hebt toch zaak X behandeld een paar maanden geleden? Kun je me kort vertellen waar dat over ging, want ik heb het nodig voor een nieuwe zaak.
Bupatih:Dat kun je gewoon nalezen in het dossier. Toon eens een beetje initiatief.
Collega:Maar... is het niet handiger als jij het gewoon meteen vertelt? Dat kost maar 30 seconden!
Bupatih: Doe niet zo laks. Je kunt het zelf opzoeken, zei ik toch!
Collega:Nou goed dan. Waarheb je het dossier opgeborgen?
Bupatih:Dat kun je opzoeken in de database
Collega:![]()
![]()
!
!
Jij gaat het helemaal maken als ambtenaar, Buup!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |