quote:Dat ook. Ik heb op het moment te weinig tijd om een negatief oordeel over jou te vellen. Daarbij komt dat jij het ook helemaal niet waard bent om over geoordeeld te worden.
Op zondag 23 december 2001 22:30 schreef berney het volgende:
Je bent gewoon een klootzak
Maar ik snap niet goed dat je daar een heel topic voor opent.
Wie zaait zal oogsten.
Wanneer je graag cynisch,sarcastisch of hard post moet je dat accepteren en niet gaan huilen als je met gelijke munt wordt terug betaald.
Constructief genoeg?
quote:Het boeit me ook helemaal niet wat jij van mij vindt,
Op zondag 23 december 2001 22:32 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Dat ook. Ik heb op het moment te weinig tijd om een negatief oordeel over jou te vellen. Daarbij komt dat jij het ook helemaal niet waard bent om over geoordeeld te worden.
quote:Ik heb wat te zeiken(op mijn intelligente wijze) tegenover mensen die in mijn optiek afgezeken horen te worden, op een goed gefundeerde manier. Jij probeert mij echter in elk topic zwart te maken en ik vroeg mij af wat je daarmee bereiken wil? Enige onderdrukking dus totaal niet. Ik lach je hier in huize Ome Sam keihard uit.
Op zondag 23 december 2001 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:Maar ik snap niet goed dat je daar een heel topic voor opent.
Wie zaait zal oogsten.
Wanneer je graag cynisch,sarcastisch of hard post moet je dat accepteren en niet gaan huilen als je met gelijke munt wordt terug betaald.
quote:Wij begrijpen elkaar,
Op zondag 23 december 2001 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Berney heeft eens een constructieve melding
Ik sluit me er geheel bij aan.Maar ik snap niet goed dat je daar een heel topic voor opent.
Wie zaait zal oogsten.
Constructief genoeg?
goed slotjuh
quote:
Op zondag 23 december 2001 22:34 schreef berney het volgende:[..]
Het boeit me ook helemaal niet wat jij van mij vindt,
maar ik vind je een klootzak
quote:
Op zondag 23 december 2001 22:38 schreef berney het volgende:[..]
Dit was weer een prachtige Berneyslijmpost, met het doel eindelijk eens vriendschappen te ontwikkelen(aangezien dit zelfs virtueel al bijna niet lukt).
quote:Nou ja zeg!
Op zondag 23 december 2001 22:38 schreef Uncle_Sam het volgende:. Oké, twee opties; of terug in je dwangbuis of terug naar de Coyote Ugly Bar!
quote:Mooi, ik lach hier net zo hard mee.
Op zondag 23 december 2001 22:36 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Ik heb wat te zeiken(op mijn intelligente wijze) tegenover mensen die in mijn optiek afgezeken horen te worden, op een goed gefundeerde manier. Jij probeert mij echter in elk topic zwart te maken en ik vroeg mij af wat je daarmee bereiken wil? Enige onderdrukking dus totaal niet. Ik lach je hier in huize Ome Sam keihard uit.
.
quote:stakker toch
Op zondag 23 december 2001 22:39 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
ik ben zelfs zo zielig dat ik berney haar posts verkloot.
quote:geen van beide
Op zondag 23 december 2001 22:38 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
. Oké, twee opties; of terug in je dwangbuis of terug naar de Coyote Ugly Bar!
quote:Ik wel, met het oog op de kerstgedachte. Nobel, nietwaar?
Op zondag 23 december 2001 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Mooi, ik lach hier net zo hard mee.
Alleen open ik er geen topics voor
quote:Het is gewoon een triest geval
Op zondag 23 december 2001 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Mooi, ik lach hier net zo hard mee.
Alleen open ik er geen topics voor
quote:Ik heb jouw post niet verkloot(wat een Anita-woordkeuze); alleen mijn mening gegeven. Misschien moet je in de van Dale eens opzoeken wat het daadwerkelijk verdraaien van gequote stukken tekst is.
Op zondag 23 december 2001 22:41 schreef berney het volgende:[..]
stakker toch
quote:Dit is dus het voorbeeld wat ik bedoel.
Op zondag 23 december 2001 22:45 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Ik hou van je Berney.
OK, meestertje spelen wordt op den duur ook saai dus ik adviseer nu weer dat mooie warme Corry Koningsdekbedovertrek om je heen te slaan, grote kop koffie op te drinken om dan weer een hele nacht weg te dromen naast die te zware man van je! . Doehoei.
quote:waarom zou ik ?
Op zondag 23 december 2001 22:45 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Ik heb jouw post niet verkloot(wat een Anita-woordkeuze); alleen mijn mening gegeven. Misschien moet je in de van Dale eens opzoeken wat het daadwerkelijk verdraaien van gequote stukken tekst is.
quote:Berney wou zich er weer eens mee bemoeien. What else is new?
Op zondag 23 december 2001 22:47 schreef just me het volgende:
Gaat dit topic nou over Berney of Swetsenegger ??
quote:ja rot maar gauw op,als het vuur je te heet onder de voeten is....
Op zondag 23 december 2001 22:46 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Dit is dus het voorbeeld wat ik bedoel.
OK, meestertje spelen wordt op den duur ook saai dus ik adviseer nu weer dat mooie warme Corry Koningsdekbedovertrek om je heen te slaan, grote kop koffie op te drinken om dan weer een hele nacht weg te dromen naast die te zware man van je!
. Doehoei.
quote:Was dit nu een voorbeeld van dat op een goed gefundeerde, intelligente wijze iemand afzeiken die in jouw optiek behoorde te worden afgezeken?
Op zondag 23 december 2001 22:43 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Ik wel, met het oog op de kerstgedachte. Nobel, nietwaar?
In het laatste geval, kan je me een tijdsindicatie geven wanneer dat festijn ongeveer plaats gaat vinden?
Zorg ik dat ik terug ben.
Gezellig een chippie erbij enzo.
quote:Ik ben juist bereid tot discussie. Het enige waar jij mee aan komt zetten is een zwakbegaafd "klootzak" en "stakker".
Op zondag 23 december 2001 22:48 schreef berney het volgende:[..]
ja rot maar gauw op,als het vuur je te heet onder de voeten is....
held op sokken
quote:stop die zak chips enzo maar weer terug in de kast,
Op zondag 23 december 2001 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Was dit nu een voorbeeld van dat op een goed gefundeerde, intelligente wijze iemand afzeiken die in jouw optiek behoorde te worden afgezeken?
Of komt dat nog?In het laatste geval, kan je me een tijdsindicatie geven wanneer dat festijn ongeveer plaats gaat vinden?
Zorg ik dat ik terug ben.Gezellig een chippie erbij enzo.
quote:'t Is wel duidelijk.
Op zondag 23 december 2001 22:49 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Ik ben juist bereid tot discussie. Het enige waar jij mee aan komt zetten is een zwakbegaafd "klootzak" en "stakker".
quote:Goed gefundeerd afzeiken voltrekt zich alleen maar buiten het Onzinforum. Hier smijt ik met losse uitspraken waar ik met volle teugen van geniet. Excuses voor het feit dat ik dat daarnet er niet heb bijvermeld. Maar ja, je zal er vannacht niet langer wakker om liggen, neem ik aan dus bij deze; excuses ingetrokken.
Op zondag 23 december 2001 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Was dit nu een voorbeeld van dat op een goed gefundeerde, intelligente wijze iemand afzeiken die in jouw optiek behoorde te worden afgezeken?
Of komt dat nog?
quote:ja nadat je me maandenlang in elk topic zo'n beetje zit te beledigen
Op zondag 23 december 2001 22:49 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Ik ben juist bereid tot discussie. Het enige waar jij mee aan komt zetten is een zwakbegaafd "klootzak" en "stakker".
quote:Chapeau! Goed gespeld, meid.
Op zondag 23 december 2001 22:52 schreef berney het volgende:[..]
dictee
quote:Haha, voorbeelden graag! Ik kan me je niet zo goed voor de geest halen, als in "slachtoffertje dat genadeloos de grond ingeboord is!". Sorry.
Op zondag 23 december 2001 22:53 schreef berney het volgende:[..]
ja nadat je me maandenlang in elk topic zo'n beetje zit te beledigen
quote:Omdat ik met dezelfde volle teugen geniet als jij.
Op zondag 23 december 2001 22:53 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Goed gefundeerd afzeiken voltrekt zich alleen maar buiten het Onzinforum. Hier smijt ik met losse uitspraken waar ik met volle teugen van geniet. Excuses voor het feit dat ik dat daarnet er niet heb bijvermeld. Maar ja, je zal er vannacht niet langer wakker om liggen, neem ik aan dus bij deze; excuses ingetrokken.
. Swetsenegger, ik vind het trouwens wel leuk dat je nu al zo'n 30 minuten van je tijd in dit topic steekt.
.
Het genoegen is dus geheel aan mijn kant.
Ik durf zelfs te beweren dat de heftige reacties op mijn cynisme je een beetje steken, omdat de 'cynische demagoog' graag zelf dit effect zou willen bereiken.
Tja het is koud en eenzaam aan de top
quote:De quote die je zo gezellig aanhaalt sloeg niet op de wartaal die jij uitkraamt.
Op zondag 23 december 2001 22:52 schreef berney het volgende:[..]
stop die zak chips enzo maar weer terug in de kast,
deze dame heeft wel wat beters te doen om op een gefundeerde intelligent afgezeken te worden.
hij heeft zeker meegedaan met dat dictee laatst op tv,even een paar moelijke woorden bijgeleerd,om intelligent over te komen![]()
![]()
Dit is een flamewar op nivo
quote:Bij deze vraag ik mij af waarom dit topic uberhaupt geopend is, aangezien ik bovenstaand stuk geschreven zou kunnen hebben. Het lijkt wel alsof ik in de spiegel aan 't lezen ben.
Op zondag 23 december 2001 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Omdat ik met dezelfde volle teugen geniet als jij.
Je schijnt te veronderstellen dat dit mij irriteert, maar als narcist gedij ik juist op dit soort topics.
Het bekende 'het maakt niet uit HOE ze me noemen, ALS ze me maar noemen'.Het genoegen is dus geheel aan mijn kant.
Ik durf zelfs te beweren dat de heftige reacties op mijn cynisme je een beetje steken, omdat de 'cynische demagoog' graag zelf dit effect zou willen bereiken.
Tja het is koud en eenzaam aan de top
quote:Gelijke karakters botsen met elkaar. Tja...
Op zondag 23 december 2001 23:00 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Bij deze vraag ik mij af waarom dit topic uberhaupt geopend is, aangezien ik bovenstaand stuk geschreven zou kunnen hebben. Het lijkt wel alsof ik in de spiegel aan 't lezen ben.
.
quote:Wanneer je met Uncle_Sam te maken hebt, is alles interessant. Denk trouwens maar niet dat ik het hier in de toekomst bij laat zitten.
Op zondag 23 december 2001 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
My work here is done.
Hoewel ik deze slag op mijn conto durf bij te schrijven voorzie ik interessante tijden.
quote:Ik heb genoten van dit 'verbaal geweld op nivo'
Op zondag 23 december 2001 23:10 schreef calvobbes het volgende:
Hmm... zijn jullie nu al gestopt
Maar zoals ik eerder zei, en Uncle_Sam beaamde...ik voorzie interessante tijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |