Paypal kun je ook aan je rekening koppelen, geloof ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:37 schreef Rorata het volgende:
[..]
tnxJammer dat ze geld kosten, zeker alleen creditcard.
@ DrDentz: het is Rimpelbil :p
balen.. daar kan ik nog niet heen, ik heb maar 3 plaatsen waar ik heen kan. Ik woon inmiddels wel bij Isabel, is dat hetzelfde in het pc verhaal?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:11 schreef Esto het volgende:
ik DENK boodschappen doen op een openbare kavel ..
Edit: Was een reactie van Ricy niet van Esto....
Die jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:54 schreef Revenge2005 het volgende:
hier ben ik weer ff
ik wou nu zo even het zwikje op gaan halen
Welke sims 2 expansions zijn er eigenlijk
Sims 2
Sims 2 Studentenleven ?
Sims 2 Nachtleven ?
Sims 2 gaan het maken ?
Sims 2 Familiepret Accesoires ?
nog meer maybe ?
want dan kan ik zo het zooitje ff ophalen
modthesims2.com is een goeie site om te starten. vanuit daar vind je ook bij vrij veel downloads links naar andere websites. meestal bieden die "donationsets" aan, moet je voor betalen, maar hebben vaak ook een gratis afdeling, waar veel mooi spul te downloaden is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:38 schreef Racemol het volgende:
Waar halen jullie je gratis downloads vandaan dan? Is er ergens een lijstje met links ofzo?
Wow! Zitten veel leuke dingen in bij de gratis downloadsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Even een site tussendoor waar ik veel leuke dingetjes gezien heb:
http://www.vitasims2.com/sims2.htm
bij inventory oid..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:05 schreef Revenge2005 het volgende:
tis gelukt
zal morgen avond even een paar screens neerzetten van mijn nieuwe sim
weet iemand trouwens waar die foto's staan opgeslagen van het foto hokje ?
idd, in het venster waar je ook de dingen met wenspunten en carrière-beloningen kunt krijgen zit ook een tabje inventaris. daar staat het bij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:05 schreef Revenge2005 het volgende:
tis gelukt
zal morgen avond even een paar screens neerzetten van mijn nieuwe sim
weet iemand trouwens waar die foto's staan opgeslagen van het foto hokje ?
jawel maar voor mooie kleding en kapsels kan je beter gaan downloaden hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef timp0e het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb nu alleen de orginele Sims 2, maar ik wil de uitbreidingen graag erbij kopen (kost een hoop, maar dan heb je ook wel wat)
Maar bij die uitbreidingen heb je allemaal nieuwe objecten etc, maar heb je daar ook nieuwe kleding, nieuwe kapsels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |