Hier komen ze:
![]()
Links staat een echt paar genaamd: Mandy & Gerrit; hun hoofden heb ik extreem misvormd en wou kijken wat voor kindje daaruit kwam. Ik heb hun samen laten wonen met het echtpaar: Danaa & Rafje.
![]()
Dit zijn Danielle en Gerrit; Tijd om een kindje te maken.. Toen ik ze voor het eerst bekeek ik ging helemaal kapot om die mensen ze zijn zoooo lelijk
![]()
Danaa was een paar minuten eerder zwanger dan Mandy, op deze foto zie je de 2 vrouwen superblij zwanger.
![]()
Rafje met Danaa; even een momentje alleen voor op de waranda.. Lekker over haar buikje wrijven.
![]()
Danaa en Mandy; die heel veel van elkaar leren omdat ze tegelijk zwanger zijn en daar genieten ze ook enorm van ze vinden het heerlijk om samen als zwangeren te wonen.
![]()
De bevalling van Danaa en Rafje is aangebroken; maar paps is niet eens de eerste die zijn vrouw bijstaat.. Gerrit is eerder, maar gelukkig komt papa nog net optijd aanstormen.
Danaa is bevallen van een kerngezonde zoon: Max.
![]()
En jahoor terwijl Mandy net de bevalling van Danaa heeft meegemaakt moet zij zelf ook, allebij zijn ze bevallen in de slaapkamer van Danaa. Mandy is bevallen van een dochter: Denya. Alle baby's die zijn geboren hebben hetzelfde uiterlijk want bij haar geboorte was nog niets te zien van haar misvormde gezicht.
![]()
Na enige tijd te hebben gespeeld groeit Denya op in de armen van Rafje: Niet eens in de armen van 1 van haar eigen ouders.. Op de 8ergrond zie je Danaa staan met Max
![]()
Die ook moet opgroeien maar die laat nog even op zich wachten.
![]()
Een foto van Denya en Rafje, ik heb me echt kapot gelachen om dat hoofd van dat kind. Echt verschrikkelijk. Jammer dat mijn screenshots met een slechte kwaliteit op internet komen.
![]()
Het gezinnetje: Mandy, Gerrit en dochter Denya.. op de 8ergrond Rafje en Danaa met huilende Max
![]()
Nu ik weet hoe het kind van dit echtpaar eruit ziet vind ik het tijd worden dat ze een eigen huis gaan zoeken, het werd overigens ook te druk om deze mensen te blijven onderhouden.. Ik wil graag dat de ouders hun eigen kind eten geven en naar bed brengen maar als er dan anderen in huis wonen pakken zij dat kind op en leggen het in bed of halen het er juist uit en gaan het eten geven dat wou ik niet.. Dus Danaa zwaait ze uit en ze hebben een huis gekocht in een straat om de hoek.
![]()
En ook eindelijk midden in de nacht wil Max opgroeien..
Ik speel nogsteeds met allebij de gezinnen dat lelijke gezin wil ik niet laten stikken vind het eigenlijk wel leuk..
Danaa en Mandy zijn nu trouwens allebij zwanger van de tweede
Ik houd jullie op de hoogte