* Andershandigdag dit jaar op 22 juli *quote:Deelnemers:
- Bupatih - links
- Biancavia - rechts
- Auticia - rechts
- Svensational - rechts
- DaMart - neplinks
- Xcalibur - links
- CrudeMix - rechts
- remlof - rechts
- Ovidus - rechts
- gekkehoedenmaker - rechts
- Feldhofer - rechts
- M.e.g.a.t.r.o.n. - rechts
- qu63 - rechts
- TC_artemis - rechts
- Sinaasappelsapje - rechts
- KingKullWarriorKing - links
Minder toffe deelnemers omdat het voor hen makkelijker is:
- kyraaa - ambidextrie
Nee!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:29 schreef Biancavia het volgende:
Andersomdag is leuker.
WOEF!
[afbeelding]
Euh, nee! Dat hoeft niet!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:34 schreef Phoenixx het volgende:
Oe - links muizen gaat lastig worden!!
Moet je dan ook "andershandig" typen?
Je rechterhand op de <a> <s> <d> >f> en je linkerhand op de <h> <j> <k> <l>??
- nog even twijfelt over het meedoen met AHD -
Ik heb al een andershandigweek achter de rug!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:40 schreef Bupatih het volgende:
Wedden dat iedereen het morgenochtend weer vergeten is?
Ja, hiha, hahi! Doe je nou mee of niet?!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een andershandigweek achter de rug!
Mij best. Dan doe ik ipv links van de afgelopen week weer rechts!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hiha, hahi! Doe je nou mee of niet?!
Als je rechts gaat doen, betekent dat dat je linkshandig bent. Maar zonet zei je dat je er een andershandigweek op had zitten en dat je in die week 'links deed'.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij best. Dan doe ik ipv links van de afgelopen week weer rechts!
Echt niet. Ik ben de afgelopen week gedwongen linkshandig geworden. Ik kan met rechts niet eens meer mijn colaglas vasthouden!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je rechts gaat doen, betekent dat dat je linkshandig bent. Maar zonet zei je dat je er een andershandigweek op had zitten en dat je in die week 'links deed'.
Dus je liegt!
Done.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:53 schreef kyraaa het volgende:
kyraaa - ambidextrie maar zal morgen wel linkshandig zijn!
Maak er een rap over.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben m'n handen kwijtgeraakt tijdens een auto-ongeluk, wat nu [afbeelding].
Uh....yeah...clap your hands...quote:
Ja, en dat dan in reverse stereo!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yo, ik schrijf deze rap zonder handen,
Zuig pik met veel spuug en zonder tanden [afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:47 schreef Alicey het volgende:
alicey - aspecifiek handig ("onhandig")
Tsja, het is niet zo dat je zelfs in gevaarlijke situaties stug moet volhouden aan AHD, maar het is gewoon leuk om te kijken hóé ver men kan gaan met het andershandig zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:12 schreef CrudeMix het volgende:
Ik wil ook wel mee doen, alleen zit ik nog met één overpeinzing, ik moet morgen 400 km autorijden, ik mag hopelijk wel gewoon met links blijven schakelen?? Ik heb geen automaat dus jah...![]()
Iig, CrudeMix hartstikke rechtsonhandig
Ik ga iig een poging doen, jullie horen van me later op de middag dan, of niet, als ik door "onverklaarbare" redenen in het ziekenhuis ben belandquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, het is niet zo dat je zelfs in gevaarlijke situaties stug moet volhouden aan AHD, maar het is gewoon leuk om te kijken hóé ver men kan gaan met het andershandig zijn.Het zou tof zijn als iemand het een hele dag weet vol te houden.
In wat voor auto rijd jij dat je met links moet schakelenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:12 schreef CrudeMix het volgende:
Ik wil ook wel mee doen, alleen zit ik nog met één overpeinzing, ik moet morgen 400 km autorijden, ik mag hopelijk wel gewoon met links blijven schakelen?? Ik heb geen automaat dus jah...![]()
Iig, CrudeMix hartstikke rechtsonhandig
Was je dan linkshandig als kind en dwongen je ouders je ook je rechterhand te gebruiken?quote:
Ik geloof dat dit op een vaudtje mijnerzijds berust, ik was alvast aan het id aan het wennen denk ikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
In wat voor auto rijd jij dat je met links moet schakelen?
nee is puur natuurquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:00 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Was je dan linkshandig als kind en dwongen je ouders je ook je rechterhand te gebruiken?![]()
Het zou mooi zijn als je er al om twaalf uur mee begint, maar het hoeft niet per se.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:08 schreef CrudeMix het volgende:
Bij den wege waarde heer Bupatih,
Ik ben nu nog aant werk, en waarschijnlijk ook nog wel tot 12 uur vannacht (werk al vanaf 2 uur, I love it when a planning comes together...) maar moet ik dan al beginnen met rechts en links verwisselen, aangezien in de beginpost stond vermeld dat het morgenochtend als je wakker wordt in gaat???
Ik doe dat dus precies andersom.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:11 schreef Feldhofer het volgende:
Ik doe mee!
Ik ben rechtshandig (hoewel ik moet bekennen dat ik geregeld linkshandig de muis bedien), ik ben (verder) compleet waardeloos met links.
Als ik lui ben, wat dus bijna altijd is, slinger ik mijn benen aan de rechterkant op het buro, en dan komt automagisch mijn linkerhand op de muisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe dat dus precies andersom.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik vroeger de pc deelde met m'n rechtshandige broertje.
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die irritante mensen mogen oprotten.
Precies! De rechtshandigen mogen dan beslissen waar de muis ligt. Dit omdat rechtshandige mensen superieur zijn aan linkshandigen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe dat dus precies andersom.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik vroeger de pc deelde met m'n rechtshandige broertje.
of omdat je gewoon een anomalie bent als linkshandigequote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:22 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Precies! De rechtshandigen mogen dan beslissen waar de muis ligt. Dit omdat rechtshandige mensen superieur zijn aan linkshandigen.
quote:
Ik moet ook de hele tijd nadenken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:33 schreef Ovidius het volgende:
Whehe, die muis is inderdaad irritant!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:19 schreef Svensational het volgende:
Je hoeft toch niet met je handen gekruisd te gaan fietsen?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:34 schreef Phoenixx het volgende:
Moet je dan ook "andershandig" typen?
Je rechterhand op de <a> <s> <d> >f> en je linkerhand op de <h> <j> <k> <l>??
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:26 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik lees dit topic net pas, ik wil ook meedoen als het nog kan, leuk idee![]()
Ik ben toch pas een uurtje wakker dus zoveel heb ik nog niet gemist.![]()
Sinaasappelsapje - rechts
Oké, daar was helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:52 schreef Ovidius het volgende:
Ik moet naar het toilet. En nee, ik ga niet zitten.
I'll let you know.!
Ja, da's idd niet zo leuk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:56 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind computeren ook nog best kut gaan.
links brood, rechts mes? Niets ergs aan, andersom wil ook wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:55 schreef Bupatih het volgende:
Boterhammen smeren gaat ook best lastig!
Ik ben normaal linkshandig, hè.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
links brood, rechts mes? Niets ergs aan, andersom wil ook wel.
Ik ben vanallesnogwathandig en brood smeren doe ik altijd met de rechter handquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben normaal linkshandig, hè.Smeren met rechts vind ik echt heel wat moeilijker dan met links!
resistance is futilequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:31 schreef Bupatih het volgende:
Eigenlijk wil ik mijn muisknoppen weer verwisselen.
Maar het mag niet! Ik moet....ik mag niet...toegeven!! Ik moet.....weerstand bieden!!! Nog een halve dag....
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:21 schreef CrudeMix het volgende:
Ok, schakelen met rechts is gelukt,
Ik heb mezelf er al een paar keer op betrapt dat ik een flesje of mok met links vasthoud.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
Lukt het jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |